Potetfar Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har en film her, med en bra sang blandt mange dårlige. Jeg vil gjerne ta ut lyden av filmen så jeg kan høre på den som ren lyd i Winamp og ha den som vanlig .mp3, .wma eller hvilket som helst rent lydformat. Det må kunne kutte lyden også, sånn at jeg slipper å høre på dritten. Gjør ikke noe om det blir to programmer, bare jeg får det som jeg vil.
adsfiklam Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg har en film her, med en bra sang blandt mange dårlige. Jeg vil gjerne ta ut lyden av filmen så jeg kan høre på den som ren lyd i Winamp og ha den som vanlig .mp3, .wma eller hvilket som helst rent lydformat. Det må kunne kutte lyden også, sånn at jeg slipper å høre på dritten. Gjør ikke noe om det blir to programmer, bare jeg får det som jeg vil. Det går vel i de fleste videoredigeringsprogrammer det, untatt MovieMaker da Jeg husker at jeg f. eks. brukte Ulead VideoStudio en gang EDIT: Gratulerer med ditt innlegg nummer 777 Endret 19. mars 2005 av yrjan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå