GolfBag Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Her legger vil alle kule filmer fra world of warcraft.. Kriterier: 1) Det er du som har klippet sammen filmen eller.. 2) Det er du og ditt guild som er filmet alt annet er av relativt liten interesse Broren min's første film, litt av vårt første store raid. Broren min ganker en som er KOS pga. smacktalk på wow-europe forum. Vi tok en svipptur til thunderbluff.
brillan Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Har wow eget recordingsystem, eller må du bruke fraps/annet mens du spiller?
Amd_Barton Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) kule filmer der oppe er "fraps" bra til å ta opp filmer? finns det flere filmer ute her? Endret 25. mars 2005 av Amd_Barton
Amd_Barton Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 hvordan får jeg filmene til å ikke ta mindre enn 100 mb på noen sekund? setter på 20 fps
Doga Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Spiller broren til trådstarter på Burning Legion? I så fall vet jeg sikkert at jeg var med på raidet der Mener å huske han stakkars Tauren fyren som ble eid av _alle_ Kjempefestlig å kjenne seg igjen!
DeeTee Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 http://home.hia.no/~nicolo04/Raid1403.avi Lite raidvideo fra raidet vi hadde 14.03 - synd det ikke vart stor motstand den dagen, men morro læll
GolfBag Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Spiller broren til trådstarter på Burning Legion? I så fall vet jeg sikkert at jeg var med på raidet der Mener å huske han stakkars Tauren fyren som ble eid av _alle_ Kjempefestlig å kjenne seg igjen! Neida... vi spiller på warsong.
DeeTee Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 ?? :!: ?? Hvordan går dette ann? lenke Du får en debuff i Molten core, som dealer sinnsykt med skade når tiden går ut. Det warlocken har gjort er å dismisse pet'en sin før denne tiden går ut. Når han da tar den fram i AH i IF - og tiden går ut, vil alle få denne skaden. Denne "buggen" ble fikset i en patch i closed beta heldigvis
nord Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Noen gode frostmagefilmer der ute? dette vil jeg også se, har en ren fire build...men skifter gjerne.
superreven Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Her er det 9 WoW videoer å laste ned (uten registrering), har ikke sett dem enda... men verdt å prøve.
Doga Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg lurer på hvilke program folk bruker til å ta opp film med? Fraps kan vel bare ta opp 30 sekunder eller noe?
GolfBag Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Jeg lurer på hvilke program folk bruker til å ta opp film med? Fraps kan vel bare ta opp 30 sekunder eller noe? Fraps kan ta opp mer... hvis man betaler for det. (som broren min har gjort)
Dewd Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg lurer på hvilke program folk bruker til å ta opp film med? Fraps kan vel bare ta opp 30 sekunder eller noe? Fraps kan ta opp mer... hvis man betaler for det. (som broren min har gjort) jeg brukte en del fraps for en goood tid tilbake, brukte det til og recorde menst jeg spilte litt cs rimelig sikker på at jeg tok opp mer en 30 sekunder og jeg har aldri betalt for noe slikt
Doga Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jaså... Jeg har ikke selv prøvd fraps men kompiser sier det er 30 sek maks, i alle fall på den som er helt gratis. Uansett, er dette den eneste mulige opptakeren? Setter stor pris på svar, vil gjerne filme lenger enn 30 sek
-=Toasted=- Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 jeg bruker en eldre versjon av fraps der du kan ta opp så mye du vil.. bare søk på google eller noe så finner du den nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå