Gå til innhold

World Of Warcraft - filmklipptråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller broren til trådstarter på Burning Legion? I så fall vet jeg sikkert at jeg var med på raidet der :) Mener å huske han stakkars Tauren fyren som ble eid av _alle_ :D

Kjempefestlig å kjenne seg igjen!

Skrevet
Spiller broren til trådstarter på Burning Legion? I så fall vet jeg sikkert at jeg var med på raidet der :) Mener å huske han stakkars Tauren fyren som ble eid av _alle_ :D

Kjempefestlig å kjenne seg igjen!

Neida... vi spiller på warsong.

Skrevet
?? :!: ??

Hvordan går dette ann?

lenke

Du får en debuff i Molten core, som dealer sinnsykt med skade når tiden går ut. Det warlocken har gjort er å dismisse pet'en sin før denne tiden går ut. Når han da tar den fram i AH i IF - og tiden går ut, vil alle få denne skaden.

Denne "buggen" ble fikset i en patch i closed beta heldigvis :)

Skrevet

Jeg lurer på hvilke program folk bruker til å ta opp film med? Fraps kan vel bare ta opp 30 sekunder eller noe?

Skrevet
Jeg lurer på hvilke program folk bruker til å ta opp film med? Fraps kan vel bare ta opp 30 sekunder eller noe?

Fraps kan ta opp mer... hvis man betaler for det.

(som broren min har gjort)

Skrevet

Fraps kan ta opp mer... hvis man betaler for det.

(som broren min har gjort)

jeg brukte en del fraps for en goood tid tilbake, brukte det til og recorde menst jeg spilte litt cs :p

rimelig sikker på at jeg tok opp mer en 30 sekunder og jeg har aldri betalt for noe slikt :dontgetit:

Skrevet

Jaså... Jeg har ikke selv prøvd fraps men kompiser sier det er 30 sek maks, i alle fall på den som er helt gratis.

Uansett, er dette den eneste mulige opptakeren? Setter stor pris på svar, vil gjerne filme lenger enn 30 sek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...