Gå til innhold

dual channel ram

Erad

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hm, jeg tenker på å kjøpe denne rammen. så fant jeg ut at twinx ram ting er for dual channel. Funker den i et abit kv8-max3 kort da? siden den er single channel alstå.

Eller har dere andre gode forslag til 1 gig ram til under 1800kr ?

Endret av Erad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det funker, men du vil ikke dra nytte av dual-channel funksjonen! (Er ikke helt sikker) Men hvis du ikke har tenkt å bruke de i dual-channel er det vel egentlig ikke vits å betale for det, men hvis det er dette den RAM-en du vil ha så er det bare å kjøpe så kan du heller beholde den når du oppgraderer hovedkortet og da vil du få nytte av det!

-MortenGj

Skrevet

Ja, hvis jeg betaler ekstra for en feature jeg ikke kommer til å bruke, så er jo ikke det noe vits. Når den tid kommer at jeg skal kjøpe ny maskin, så kjøper jeg ny ram likevel :)

Så, forslag til singel channel non-ecc non-reg 1 gig ram til under 1800kr?

:p

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...