Gå til innhold

Påsketilbud Elkjøp - digitalt videokamera


Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt å kjøpe digitalt videokamera og tiden er vel kanskje inne nå.

Har hatt problemer med å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe men sitter nå med et "påsketilbud" fra Elkjøp foran meg - kanskje det blir et impulskjøp.

Sony DCRHC17 med 20 x optisk zoom til kr. 3.995,- og Sony DCRHC42 med 12 x optisk zoom til kr. 6.495,-

Skal bruke kameraet til allround / familiebruk både inne og ute.

Bør jeg legge vekt på 20 kontra 12 X optisk zoom eller .....

Har ikke satt meg så godt inn i de tekniske spesifikasjonene på de to modellene foreløpig, er det noen som har erfaring med disse, eller av andre grunner kan anbefale det ene eller det andre ...??

Endret av HASS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lenge tenkt å kjøpe digitalt videokamera og tiden er vel kanskje inne nå.

Har hatt problemer med å bestemme meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe men sitter nå med et "påsketilbud" fra Elkjøp foran meg - kanskje det blir et impulskjøp.

Sony DCRHC17 med 20 x optisk zoom til kr. 3.995,- og Sony DCRHC42 med 12 x optisk zoom til kr. 6.495,-

Skal bruke kameraet til allround  / familiebruk både inne og ute.

Bør jeg legge vekt på 20 kontra 12 X optisk zoom eller .....

Har ikke satt meg så godt inn i de tekniske spesifikasjonene på de to modellene foreløpig, er det noen som har erfaring med disse, eller av andre grunner kan anbefale det ene eller det andre ...??

Et enkelt søk på kelkoo fikk frem en bedre pris på Sonyen

 

Denne har ekte 16:9, og jeg har flere dager med leting og purring på denne siden ikke funnet et annet "lavpris" kamera med 16:9. Kanskje jeg kjøper denne, for nå er jeg lei av å lete :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg slo til på DCR-HC42E, kjøpte det på nettbutikken til Foto Video og henter det på butikken deres i Bergen. (kr. 6.090,-)

Gratulerer med nytt DV-kamera :thumbup:

 

Noen sier at det er litt støy på opptakene. Kan ikke du sjekke det samt skrive en liten rapport her på forumet??

 

Lurer på om jeg oxo skal kjøpe HC42...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har faktisk ikke fått kameraet enda - ble halvveis lovet at det skulle komme før påske men ingenting har skjedd foreløpig.

Jeg har dessuten begynt å tvile på om dette er et godt kjøp etter å ha lest diverse innlegg her på forumet

Kanskje jeg hever kjøpet og ser meg om etter et bedre alternativ ??

(Prisen på Elkjøp har forresten gått ned til kr. 5.995,-)

Denne testen av DCR-HC42 overbeviste meg heller ikke.

Endret av HASS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...