heggheim1 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) har problem med å logge inn på cs kontoen min, får opp feil melding om at brukernavnet eller passord er feil, men etter alle gangane eg har prøvd å logge inn så veit eg at eg har skrive rett passord å brukernavn. noen som vet hva som er gale? går det for.eks an å slette cs kontoen å registrere den på nytt eller noe sånt? håper på seriøse svar #topic endret av moderator# Endret 19. mars 2005 av Jankee
Exinic Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Feilpostet. Men du kan jo bare få tilsendt det riktige passordet på mail da....
b-real Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hei og velkommen til forumet =) Flytter denne til Counter-Strike kategorien der denne hører hjemme.
trondiz Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 har problem med å logge inn på cs kontoen min, får opp feil melding om at brukernavnet eller passord er feil, men etter alle gangane eg har prøvd å logge inn så veit eg at eg har skrive rett passord å brukernavn.noen som vet hva som er gale? går det for.eks an å slette cs kontoen å registrere den på nytt eller noe sånt? håper på seriøse svar #topic endret av moderator# Du har vel ikke "lånt" bort kontoen din til noen?! Hvis du har gjort det så kan det hende den har blitt "stjelt" Men ellers så kan du bare passordet tilsendt via mail..
heggheim1 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 nei har ikke lånt vekk kontoen til noen den har bare sluttet å funke mn er ikke noe problem lengre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå