fxwz Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Sitter på et lan med 2mbit internett og greier! For å kunne spille Source her, så må vi sette steam i offline-mode, noe som er en enkel sak, + det at autologin må være på før vi drar på lan, for steam greier på en måte å ikke komunisere med server! Så det blir da offline mode som er utveien her da! Sist jeg var på lan funket source i offline mode greit! Men idag når jeg aktiverer offline mode, starter cs, så får jeg en feilmelding.(Se bilde) Hva kan gjøres?
Overguard Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hvorfor skal du spille i offline mode når du har internett!?
Jonas Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Fordi det er LAN, dumbass. Litt av poenget... Man kan spille LAN i onlinemode. Dumbass JokuM, har det egentlig noe å si hvorfor? Kan være flere grunner, bla. at spill-portene ut mot internett er stengt. (Skoler stenger slikt.)
Solid Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Men hvordan kan man logge seg på uten interenett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå