pcp160 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hei. Jeg driver og koser meg litt med Richard Burns rally, men jeg har litt problemer med det som jeg lurer på om andre også har...? Det ene problemet er gasspedalen (momo racing) som etter alt fra 1 til 60 minutters spilling ikke lenger gir 100% (Må da nappe ut og inn ledning mellom gasspedal og ratt for og resette) Denne feilen er harware relatert, og tror ikke det finnes noen annen løsning enn ny gasspedal. Finner ingen fil som kan endres i spillet, hvor jeg feks kunne angitt at 80% gass = 100%. Men jeg har hatt trøbbel med crashing (spillet altså ) helt fra første gang jeg prøvde demo versionen. Spillet fryser og lyden blir "hengende", noen ganger restarter maskinen også. Rett før disse crashene kommer begynner jeg å få litt ekko i lyden, så mistanken gikk mot noe med lyd som årsak. Har Audigi2 og har prøvd med og uten EAX på. Det som ser ut til å løse problemet er og sette ned "maskinvare akselrelasjonen" fra full til standard. Etter det crasher det ikke mer. Er det andre som har opplevd liknende med Burns? Det andre jeg sliter med som oppstår "tilfeldig" er at bremsen plutselig begynner å gå på mer og mer av seg selv Den feilen tror jeg ikke skyldes Momo greiene, og det som løser det problemet er å restarte selve spillet. Den feilen kommer helt tilfeldig, og det kan gå lang tid mellom hver gang. Det er selvsagt ganske irriterende når det skjer, ettersom det da ufrivillig blir konstant left foot breaking... Noen som har vært borti dette? Til slutt tar jeg med et lite tips for super-rask load av spillet. Gå C - Programfiler SCI Games - RichardBurnsRally Konfigurasjonsinnstillinger, og åpne den i notepad. Der det står "run intro = True" skriver du "False". Save og lukk. Da starter spillet på ca 5 sekunder, uten at man trenger og trykke enter 3 ganger/ se lang video
pcp160 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror jeg har løst problemet med brems som gikk på, det virker faktisk som det var wingman 3D joysticken min som interfererte på noe vis. Har disablet den nå og ikke hatt mer ufrivillig bremsing. Men jeg vil fortsatt gjerne høre om det er andre som har hatt problemer med crasch, lyd- hardvareakselrelasjon i Burns. Jeg har fått samme problemet til tross for div formateringer og reinnstalleringer, og hadde også samme problemet med demoen i sin tid
Gromle Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 (endret) Du burde si mer om hvilken hardware du har, og hvilken windows. Litt lettere å komme med gode råd og tips da Edit: Står visst i profilen din det Endret 21. mars 2005 av Gromle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå