superreven Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Prøvde meg først i macro tråden, men ingen svarte... det har muligens noe med at den er sticky, så folk legger ikke alltid merke til at det har kommet nye svar.. det gjør iallefall ikke jeg alltid. Dette trenger iallefall jeg hjelp til: Hei! Trenger en macro der jeg bytter main-hand over i off-hand, og legger det jeg har i backpacken oppe til venstre (slot 1?) i mainhand... som funker omvendt igjen: at da det som ligger i off-hand går over i main-hand og det som ligger i backpacken oppe til venstre går i off-hand... Håper noen kan hjelpe!
Nitrius Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Finnes en stor macro tråd på WoW forumet et sted mener jeg å huske, og jeg mener også at det finnes en addon som kan gjøre det du er ute etter her.
superreven Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Finnes en stor macro tråd på WoW forumet et sted mener jeg å huske, og jeg mener også at det finnes en addon som kan gjøre det du er ute etter her. Som jeg skrev, jeg stilte spørsmål i den tråden først, uten og å få svar...
HattyBusk Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) /script PickupInventoryItem(16); /script PickupInventoryItem(17); /script PickupInventoryItem(16); /script UseContainerItem(0,1); (eventuelt også </script PickupInventoryItem(16)>) ## har ikke testa denne enda, og kan ikke teste på en stund ## Om jeg forstår det rett skal dette skifte gjøre følgende: Ta opp mainhand Legge i offhand Ta opp main hand om du har (første gang har du ikke så dette blir skippet) Og bruke itemet i første bag sloten (dersom forige stepp virka vil den legge fra seg i stedet) (Vet ikke om du kankskje må legge til den siste setningen, prøv uten først. Men jeg vil tippe du må ha den med) Endret 18. mars 2005 av 2laggy2follow
superreven Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 /script PickupInventoryItem(16);/script PickupInventoryItem(17); /script PickupInventoryItem(16); /script UseContainerItem(0,1); (eventuelt også </script PickupInventoryItem(16)>) ## har ikke testa denne enda, og kan ikke teste på en stund ## Om jeg forstår det rett skal dette skifte gjøre følgende: Ta opp mainhand Legge i offhand Ta opp main hand om du har (første gang har du ikke så dette blir skippet) Og bruke itemet i første bag sloten (dersom forige stepp virka vil den legge fra seg i stedet) (Vet ikke om du kankskje må legge til den siste setningen, prøv uten først. Men jeg vil tippe du må ha den med) Takk for innsatsen! Men jeg får ikke dette til å funke.. Får "Unexpected symbol near "/" " hele tiden. Har prøvd uttallige kombinasjoner av mellomrom og med/uten diverse symboler. Noen som får dette til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå