ChristerN Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 (endret) Heei Jeg prøver å logge inn på forumene på den offisielle community siden, hvorfor funker ikke dette? burde ikke jeg klare det? Noen som har samme problemet? Christer Endret 17. mars 2005 av ChristerN
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Da blir nok denne stengt veldig fort. Rapportert *kjede seg videre*
ChristerN Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Da blir nok denne stengt veldig fort. Rapportert *kjede seg videre* Damn snake.. Ikke særlig stengt lenger nei..
ludobadger Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Samme problemet. Blizzards svar fra tech support. "Hello, The problem you are experiencing when you try and log into the forums is on our side. It is caused because characters from some of the realms are not yet registered to log in to the forums. We are very sorry for the inconvenience, and are working to get this fixed as soon as we can for you. In the meantime, you could create a character on another realm in order to log in to the forums. Best Regards Blizzard Entertainment Europe Andreas U Technical Support http://www.wow-europe.com" Lage tidenes onlinespill klarer de, men å få et forum til å fungere ble litt for krevende...
Dʋgɢtung Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, den ble åpnet igjen Jeg får logget inn på forumet med brutterns account, men ikke min egen. Det var i hvert fall slik det var på morningen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå