Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke logget meg på mail og EQ2


Anbefalte innlegg

Siden idag morges har jeg ikke vært istand til å logge meg på EQ2 eller Walla.com (isralesk email). Kjørte tracert på begge to. EQ2 hadde en timeout etter London etterfulgt av flere "hopp" med høy ping, og Walla hadde mange timeouts etter Frankfurt.

Noen andre med NGT som kunne kjørt tracert på henholdsvis

station.sony.com og en.walla.com

så jeg får sett om problemet ligger hos meg eller NGT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakket nettopp med NGT. Bortsett fra å opplyse meg om hvordan man bruker tracert (doh) så var det fint lite de gjorde. Alt så visst okay ut. Og siden jeg ikke får logget meg på mailen så får jeg ikke aktivitert EQ2 forum kontoen så jeg får kommet meg inn på livechat med supporten der.

 

Btw. kan noen pliiiis lage en petition så vi får en annen ventesang? Et lite øyeblikk spillte de til en forandring Enya, før det var på'n igjen med Lene Marlin(?) :hrm:

Lenke til kommentar
...Alt så visst okay ut...

Tror de må gjøre noe med utstyret som ser etter feil... har vært sider som ikke fungerer siden tidlig i formiddag. bla. Slashdot.org, ymse debian-servere (security.debian.org etc), og flere andre utenlandske servere.

 

Irriterende, og slapt å ikke slenge opp noe på driftsmeldinger.

Lenke til kommentar

Fra NGT sine driftsmeldinger

"Problemer mot utlandet

 

Våre kunder vil nå i enkelte tilfeller oppleve problemer med å nå enkelte sider i utlandet. Det jobbes med å rette problemet.

17.03.2005"

 

HAHA. Er visst mange som har tatt påsken litt på forskudd med tanke på at det er gått snart 12 timer og ingen forandring i situasjonen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...