Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke forbi POST.


Anbefalte innlegg

hei. dette er dog mitt første emne =) men jeg sliter med maskinen min :( jeg har prøvd å ta ut cmos for å resette bios, men det funker ikke. den henger fortsatt like mye rett etter den har funnet ut hvilke disker som står i. jeg har prøvd å tatt ut diskene, da kommer den forbi post. Men da funker ikke tastatur. jeg har prøvd å tatt ut ram brikke for ram brikke.. akkurat det samme skjer. uansett hva jeg tar ut så skjer det samme for å si det enkelt :p

 

jeg har et msi k7t pro hk, gammelt et sådan,

1.4 amd athlon

1024 mb ddr 2400 type husker jeg ikke riktig. kingston tror jeg. 3 brikker, en på 512 og 2 på 256.

 

maskinen har vert levende i nesten 2 år nå, uten problemer. vertfall ikke dette :p

 

kind of important da tg is comming up :p

 

takker til alle svar som kan hjelpe meg noen vei =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det ville jeg ha gjort for lenge siden. men da tastaturet ikke funker uten at jeg har i noen av diskene har jeg veldlig liten mulighet til det du :p har prøvd med flere forskjellige tastatur, har til og med prøvd tastaturet mitt på en annen pc. det funker som det skal =) man må jo komme seg forbi POST for å komme seg inn i bios ? eller finnes det en måte slik at man bare kan gå inn i bios uten at POST må kjøres først ? i mitt hode så virker dette veldig jeg gjentar _veldig_ ulogisk :p

 

har en liten idè da :p bare la maskinen være av, så satse på at den bare funker når jeg bestemmer meg for å slå den på :p pleier som regel å funke :p

skal prøve å slå den på når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...