Gå til innhold

Trenger DVD brenner før TG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skal på TG nå til påsken, og kunne derfor tenkt meg å brennt ut noe saker fra pc'en for å få mer plass. Bor i Bergen, derfor liker jeg å handle fra flexi-data, så en DVD brenner derfra hadde vert fint. Er det noen greie i dette utvalget?

Hvilke dvdplater trenger jeg? + eller - ?

Kan jeg spille av disse platene på min Kiss dp 1000?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du skal kjøpe ein av de så ville jeg gått for NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black.

Viss jeg skulle kjøpt ein dvd brenner så ville jeg kjøpt BenQ DW 1620 Pro brenneren. Fins 100000 Andre topicer om akkurat dette evne så bare ta å søk litt.

Skrevet
Viss du skal kjøpe ein av de så ville jeg gått for NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black.

Viss jeg skulle kjøpt ein dvd brenner så ville jeg kjøpt BenQ DW 1620 Pro brenneren. Fins 100000 Andre topicer om akkurat dette evne så bare ta å søk litt.

Er det stor forskjell på de to?

Skrevet
Kjöp Benq 1620 på elkjöp eller lefdal for 495,- Bra tilbud!

Ja det kan funke. bor ikke så langt ifra elkjøp.

Hvilke plater bør jeg kjøpe?

Skrevet
Kjöp Benq 1620 på elkjöp eller lefdal for 495,- Bra tilbud!

Ja det kan funke. bor ikke så langt ifra elkjøp.

Hvilke plater bør jeg kjøpe?

Benq 1620 er bra og jeg ville valgt den på Elkjøp til den prisen.

Når det gjelder plater er det mye rart ute å går. Det sikreste er Verbatim som stort sett alltid er å stole på. E-performance har også vært OK men jeg var borti et parti feilproduserte plater i januar. Fikk nye Verbatim til erstatning uten ekstra kostnad (MPX :thumbup: ). Styr unna That' Write etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...