Gå til innhold

Salg av arcade-spilleautomat


Anbefalte innlegg

Jeg har en arcade-spilleautomat som jeg skal selge. Det er New Zealand Story som er på den. Automaten fungere helt fint og ser bra ut. Er det noen som har forslag til hvilken pris jeg kan selge dette vidunderet for? Vil gjærne ha mest mulig for den uten at jeg svindler noen ;)

Endret av drool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arkademaskiner går fra 2000,- og opp mot 15000,- for nyoverhalte og 'garanterte' maskiner fra folk som driver med slikt. Har sett dem for drøye tusingen og oppover fra privatpersoner på QXL.

 

Prisen ser ut til å bestemmes mest av hvos 'klassisk' maskinen er, men også av den fysiske standen på kabinettet og den tekniske kvaliteten. "Damevennlighet" kan kanskje også spille inn, men dette er vel heller den største grunnen til at slike maskiner selges... ;)

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Arkademaskiner går fra 2000,- og opp mot 15000,- for nyoverhalte og 'garanterte' maskiner fra folk som driver med slikt. Har sett dem for drøye tusingen og oppover fra privatpersoner på QXL.

 

Prisen ser ut til å bestemmes mest av hvos 'klassisk' maskinen er, men også av den fysiske standen på kabinettet og den tekniske kvaliteten. "Damevennlighet" kan kanskje også spille inn, men dette er vel heller den største grunnen til at slike maskiner selges... ;)

Nå vet jeg ikke helt om hvor klassisk denne maskinen er liksom. Kabinettet ser veldig bra ut på innsiden. Ingen synlige riper, merker og slikt. Den har stått på en kiosk i fra -86. Har så og si vokst opp foran den. Så teknisk sett så fungerer alt slik det skal. Måtte justere litt på v/h justering på bildet. Og så er det litt hyling i en eller flere kondensatorer. Eneste "ulempen" jeg kan se er jo at myntinnkastet kun tar gammle kronestykker. Men jeg vet at det finnes nye man kan montere.

Lenke til kommentar
Om man får bilder er det kanskje lettere å gjøre seg opp en mening :thumbup:

Et bilde skal jeg få til ja...men ikke i dag. er sånn ca 150 mil unna for øyeblikket. Har ikke så veldig god zoom på cammie mitt. Skal få tatt i morgen og så skal jeg legge ut.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke helt om hvor klassisk denne maskinen er liksom. [...] Har så og si vokst opp foran den.

Den beste prisen får du om du finner to eller flere som også har vokst opp foran dette spillet. Det jeg mener med 'klassisk' er at om du hadde hatt Mortal Kombat eller Crazy Taxi så hadde ikke dette vært noe problem, og da ville det være greit å få en god pris. De billigste prisene blir gjerne mellom de som er ute etter 'hva som helst' og de som selger 'noe de må/vil bli kvitt'. De som samler og driver på med dette kan være litt uvillige til diskutere 'hva ting er verdt' har jeg hørt.

 

Edit: Åpenbart noen som husker det.

http://en.wikipedia.org/wiki/New_Zealand_Story

http://www.dei.unipd.it/~epitropo/nzs/

Endret av qwert
Lenke til kommentar

The New Zealand Story 2???

 

Hmmmmm, fins det da? sikker på at det ikke er The New Zealand Story da.

http://www.klov.com/game_detail.php?letter=&game_id=8859

 

Spillet er verdt det folk er villige til å betale for spillet.

Så er også spørsmålet da, er det orginalt kabinett eller et universal eller ombygd et??

 

The New Zealand Story er et populært arkadespill bare så det er sagt.

rekomanderer denne siden: www.arkadetorget.net

siden er svensk, men mange entusiaster og arkade spill blir kjøpt/solg daglig.

 

Hadde vert fint med bilder av arkade maskina!!

Lenke til kommentar
The New Zealand Story 2???

 

Hmmmmm, fins det da?  sikker på at det ikke er The New Zealand Story da.

http://www.klov.com/game_detail.php?letter=&game_id=8859

 

Spillet er verdt det folk er villige til å betale for spillet.

Så er også spørsmålet da, er det orginalt kabinett eller et universal eller ombygd et??

 

The New Zealand Story er et populært arkadespill bare så det er sagt.

rekomanderer denne siden:    www.arkadetorget.net

siden er svensk, men mange entusiaster og arkade spill blir kjøpt/solg daglig.

 

Hadde vert fint med bilder av arkade maskina!!

Sånn retta det til New Zealand Story :roll:

 

Det er nok ikke et originalt kabinett. Har vært flere spill i kabinettet. Skal fikse bilde i morgen. Den siden funka ikke...

Endret av drool
Lenke til kommentar
:)

 

hmmm, skreiv vist feil eg også, det skal være: www.arkadtorget.net

 

sjekka litt rundt på den sida, og selve spillet er litt ettertraktet om det er orginal og ikke bootleg.

Venter i spenning på bilde :)

Supert. Var inne å kika på siden :thumbup:

Mulig jeg klarer fikse et dårlig bilde allerede i kveld. Legge uansett ut noen i morgen når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar

Du kan f.eks klikke deg inn på : www.flipperspill.no og klikke videre på arcade, der ser du sånn ca hva de tar for arcadespill. Prisene har jeg sett varierer mellom 3 og 7 tusen alt ettersom.

 

Sånn ca pris, fra kroner 3000 og oppover hvis den er i ok stand.

 

Edit : mmm... killer instinct 2 ..... :dribble: Synd madammen syns den er for stor til å ha i stua.... :p

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
gammel godbit det kabinettet ja :)

 

ta gjerne fler bilder av det. Har du noe imot at e legger ut bildene på www.arkadtorget.net ????

 

Om du er intresert så fins det flere internet sider om arkader.

 

www.spillehallen.net <---- prøver å dra i gang den siden, går sakte :)

Jeg syns den er fantastik jeg. Har hatt mange kule vorspiel foran den. Legg gjerne ut bildene på arkadetorget.net. Skal fikse bilder senere i dag.

 

Skal bookmarke spillehallen.net :D

Lenke til kommentar
Du kan f.eks klikke deg inn på : www.flipperspill.no og klikke videre på arcade, der ser du sånn ca hva de tar for arcadespill. Prisene har jeg sett varierer mellom 3 og 7 tusen alt ettersom.

 

Sånn ca pris, fra kroner 3000 og oppover hvis den er i ok stand.

 

Edit : mmm... killer instinct 2 ..... :dribble: Synd madammen syns den er for stor til å ha i stua.... :p

Jeg sliter ikke med ei dame som ikke vil ha den. Den står hjemme hos mamma og hun forstår ikke helt verdien i den. Hadde tenlt til å kaste den på dynga :cry:

Lenke til kommentar

Edit: Gud, jeg er blind.

 

Jeg har en kompis som har mame-arkadeburk, en gammelt bord med originalt Pong og Starwars-flipperen i stua. Dama hans digger ham.

 

Får slenge meg på de andre. Legg den ut på arkad-forumet, så er det sikkert noen som er hypp.

Endret av captzalo
Lenke til kommentar

Edit : mmm... killer instinct 2 .....  :dribble: Synd madammen syns den er for stor til å ha i stua....  :p

Du kan jo foreksempel kjøpe et mindre kabinett og bare kjøpe inn spillet og sette i den. Sparer litt plass så kanskje det går da :) Og også kjøpe inn litt flere spill som kanskje hun liker også. Være litt diplomatisk så skal du se det går :)

Lenke til kommentar
Du kan jo foreksempel kjøpe et mindre kabinett og bare kjøpe inn spillet og sette i den. Sparer litt plass så kanskje det går da :) Og også kjøpe inn litt flere spill som kanskje hun liker også. Være litt diplomatisk så skal du se det går :)

Diplomatisk... Pfff... enten, så skal jeg ha den svære boksen, eller så skal jeg ikke ha en dritt...! :!:

Lenke til kommentar
Du kan jo foreksempel kjøpe et mindre kabinett og bare kjøpe inn spillet og sette i den. Sparer litt plass så kanskje det går da :)  Og også kjøpe inn litt flere spill som kanskje hun liker også.  Være litt diplomatisk så skal du se det går :)

Diplomatisk... Pfff... enten, så skal jeg ha den svære boksen, eller så skal jeg ikke ha en dritt...! :!:

Joda sant det, digg og ha orginalt hele pakken. Var ikke så langt unna å kjøpe et Killer Instinct 2 arkade for en måneds tid tilbake. dessverre ble turen ALT for langt så det kjøpet er lagt på hylla.

 

På den andre siden fant eg ei arkade maskine med Neo Geo hardware ikke langt herfra , som eg nok kommer til å kjøpe. Diskuterer litt pris og slik nå. Så det kan bli konge :)

 

 

Går vel ann å være diplomatisk på en annen måte da. Om du får KI2 maskinen så får hun noe som hun vil ha som kanskje ikke du er så interesert i :)

 

 

Lykke til vertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...