Gå til innhold

Problemer med + foran landskoden i Outlook

Drunne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har Microsoft Outlook 2003, og legger inn alle kontaktene mine under contacts. Jeg har også mange kontakter som bor i utlandet, og har nå problemer med å få lagt inn + foran landskoden. +-tegnet forsvinner når jeg trykker tab-tasten, eller på en eller annen måte går bort fra feltet hvor jeg har lagt inn nummeret.

Tidligere fungerte dette bra, og jeg lurer på om det kan være noen av oppdateringene til Microsoft som har gjort at denne muligheten har forsvunnet. Har også prøvd å legge inn countrycode, uten at dette hjalp. Når jeg nå synkroniserer mobilen min, Nokia 6600, så får jeg alle numrene uten pluss, og må da manuelt gå inn å redigere hvert nummer som jeg skal ringe.

/Drunne

post-238-1110966239_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er oppskriften som løste det samme problemet på min Qteck 8020 hvertfall. Problemet oppsto for meg når jeg aktivsynca kontakene fra tlf til outlook. da forsvant + foran tlf nr. slettet så landsnr som var i tlf nr manuelt i alle kontaktene, og gjorde som oppskriften viser under. Synca tilbake til tlf og alt var ok igjen.

post-238-1111388730_thumb.jpg

Endret av Switchblade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...