Gå til innhold

TES: Informasjonstråden om Morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hvordan bruker man scrolls?

Skal kaste cure blight med en scroll som han som ga meg quest'en sa jeg måtte kjøpe. Men når jeg skal bruke scrollen, så kommer det opp et papir med rare tegn på.

Som du ser helt til høyre i bildet, under kartet, er det en egen meny der du kan velge magi.

Finn cure blight magien som scrollen din gir, trykk deretter "R" på tastaturet for å ta opp hendene, og trykk så på venstre museknapp for å kaste spellen.

Hvis du syns dette var uklart, kan jeg gjerne forklare det nermere. :)

BILDET

Endret av fargoth
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Og for de som ikke skjønte det: Bildet til Fargoth er fra sør-øst Morrowind.

Og for de som ikke vet hvor sør-øst er, så er det det nederste, høyre hjørnet på DETTE verdenskartet. :)

(Azura`s Coast)

Endret av fargoth
Skrevet

Hvilken by er størst? Så at Vivec var ganske så stor, men det er så utrolig rotete der. Finner ikke veien til dit jeg skal osv.

Skrevet
Hvilken by er størst? Så at Vivec var ganske så stor, men det er så utrolig rotete der. Finner ikke veien til dit jeg skal osv.

Jeg vil nok tro at Vivec er den største, men Mournhold med sitt netverk av ganger under byen stiller nok også sterkt.

Jeg er enig i at Vivec er uoversiktelig, og jeg sliter selv med å finne frem noen ganger.

Skrevet
Noen som kan forklare det nærmere?

For å komme til Mournhold må du først bli angrepet av noen Assassins, så må du rapportere det til en general i Ebonheart. Deretter kan du snakke med en dame i Ebonheart for å bli teleportert til Mournhold.

Skrevet

For å komme til Mournhold må du først bli angrepet av noen Assassins, så må du rapportere det til en general i Ebonheart. Deretter kan du snakke med en dame i Ebonheart for å bli teleportert til Mournhold.

Blitt angrepet av assassins mye jeg. Fra hvilken by kan jeg reise med stilt rider(?) til Ebonheart. Orker nesten ikke gå dit.

Skrevet

Blitt angrepet av assassins mye jeg. Fra hvilken by kan jeg reise med stilt rider(?) til Ebonheart. Orker nesten ikke gå dit.

Ta først silt strider til Vivec, så båt til Ebonheart.

Båten ligger rett ved silt strideren. :)

Skrevet

Morsomste er jo å labbe rett ut i naturen på lav level. En hel verden å utforske og rote seg bort i. Noe av det morsomste er jo ha rote seg bort og være i desperat jakt etter sivilisasjon på grunn av helseproblemer. Husker jeg var bra lettet når jeg snublet over Suran :yes:

Skrevet
Morsomste er jo å labbe rett ut i naturen på lav level. En hel verden å utforske og rote seg bort i. Noe av det morsomste er jo ha rote seg bort og være i desperat jakt etter sivilisasjon på grunn av helseproblemer. Husker jeg var bra lettet når jeg snublet over Suran :yes:

Enig der!

Men det med helse, du vet at hvis du trykker "T" på tastaturet, kan du sove, noe som fyller opp helsen. :)

Skrevet
Men det med helse, du vet at hvis du trykker "T" på tastaturet, kan du sove, noe som fyller opp helsen. :)

Så blir du vekket av en rotte eller noe faenskap :eek:

:p

Skrevet

...Eller en assassin :wallbash:

Skrevet

Ja! Jævla assassins! :nei:

Skrevet

Ja! Jævla assassins! :nei:

de er jo hyggelige de!

aner ikke hvor mange DB rustninger jeg har men fy fasan jeg tjente en god del spenn,

bruk spear og hold dem på avstand, stå gjerne oppå senga hvis du er inne i et hus

• 4 uker senere...
Skrevet

Hmm... Jeg ser at det er anbefalt å begynne med The Tower i trådstarters innlegg... Jeg vil ikke si imot det, men det hjelper deg bare i begynnelsen, til du får nok lockpicking/magi til å åpne dem selv. Jeg ville heller tatt noe som hjelpoer deg gjennom hele spilllet, som f. eks. the Lady, som gir deg +25 personality og +25... Hmm... Endurance? Husker ikke helt...

Skrevet

Tenker å starte på en ny karakter(!), grunnet masse feilvalg av atributter(har jo ikke bruk av halvparten jeg har som major- og minorskills).

Tenker på en mage(ja jeg vet de er vanskelige), om jeg bare finner cd'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...