Havcard Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei, hei Jeg har spilt en god del Diablo II: LoD i SinglePlayer og i MultiPlayer, men det begynner å bli litt kjedelig... Vet noen om en måte å få tak i Battle.net CD-Key, utenom å kjøpe spillet ??? ...jeg har ikke så mye penger, og jeg får sikkert ikke lov for foreldrene mine... Jeg har hørt at man finner mye bedre items på Battle.net enn i SinglePlayer og så får man spille med mage fler I så fall, hvilken charakter bør jeg velge jeg liker best Summoning/Elemental-Druid, men er det best å spille med han, og er det morsomt??? Endret 15. mars 2005 av Havcard
Fjelldal83 Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Har ikke råd? Spillet koster 140 kroner på Platon her i Bergen. Sikkert ikke noe dyrere andre steder i landet .Er ikke det en overkommelig pris så vet ikke jeg Endret 15. mars 2005 av Daemonifuge
efikkan Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Bare kjøp spillet i butikken du. Det skal koste 149 kr hos narvesen og elkjøp. BTW: Skal du plutselig spille battle.net nå?
Theoneask Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Det klart beste blir nok å kjøpe det då. Du kunne jo kanskje fått noken til å gje deg warcraft III med nyaste versjonen og so kunne du cracke den. Eg veit ikkje om det vil gå å spele battle.net med ein crack då. Men uansett so ville du få problem når det kom oppdatering. Den ville ikkje kunne bli instalert.
efikkan Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Som en opplysning, her er det vel snakk om Diablo II i Battle.net. Om du skal ha en key på lovlig vis, må du kjøpe den. Om du vil ha en fin d2-eske å ha i hylla di, så er vel førsteutgaven penest. Men den er vel ikke å få tak i lenger.
Jankee Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Husk retningslinjene punkt 8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Så den einaste måten å få cdkey på er kjøpe den.
efikkan Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Om du skal finne mange gode ting på Battle.net, så kan du spille Ladder(om du har tid). "Vanlig" Battle.net gir ikke så gode ting som enkelte skal ha det til(dessverre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå