Gå til innhold

Ny klapp med BT, bra kamera og skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny telefon, og har lyst på en klapptelefon. :cool: Den må ha bluetooth, bra kamera og skjerm, og mp3spiller. :dribble: Lagt ved denne mongo-malen for de som er tilhenger av den...

Telfonen trenger ikke være på markedet nå, men bør komme i løpet av noen måneder. Trenger heller ikke være å få tak i Norge, bare den er det i sverige eller annet naboland... :thumbup:

 

Link med bilder og info settes pris på :yes:

 

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: JA

-GPRS: (Ja/

-EDGE:

-WAP:(Ja/

-Kalkulator: (Ja/

-JAVA:(Ja/

-Email klient:

-Spill:

 

 

Form:

-Klapp/"

-Vekt: maks 100g

-Antenne: INTEGRERT!

-"Støt/sprut/støv-sikker":

 

Skjerm:

Farge/ik

-Over 65000 farger,

-Størrelse på skjerm. bra oppløsning

-Touchscreen:

 

Pris:

Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense).

Med abonnementsbinding): nei)

Hvis med abbenoment, hvilket?

 

Diverse:

-Merke:

-Kamera: (Ja/

-Videokamera: (Ja/

-Symbian:

-Triband: (Ja/

-Infrarød port:

-Bluetooth:(Ja/

-Minne:

-Minnekort?:(Ja, men kommer an på integret minne

-Polyfoniske ringetoner:(Ja/

-MP3: (Ja/

-Radio:

-3g(UMTS):

-Wlan:

-Mulighet for GPS:

-Batterilevetid:

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? bruker telefonen til sms, mms og ringe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
6260 er et skrekkeksempel :ohmy:

Kom jo nesten en måned senere enn de sa den skulle!

Altså, Neonode N1 og Siemens SX1 er vel bedre eksempler.

Nokia er vel egentlig en av de få produsentene som har vært ganske flinke med å gi ut mobilene når de har lovet.

 

Men tilbake til topic.

Vil ikke E720 (om den kommer) bli ganske dyr, når man ser på E700 som var maksimalt overpriset da den kom ut, og dette er jo etterfølgeren.

Er ikke sikker på prisene på Panasonic'ene, men de er ihvertfall dritstilige! :love:

Lenke til kommentar
6260 er et skrekkeksempel :ohmy:

Kom jo nesten en måned senere enn de sa den skulle!

Altså, Neonode N1 og Siemens SX1 er vel bedre eksempler.

Nokia er vel egentlig en av de få produsentene som har vært ganske flinke med å gi ut mobilene når de har lovet.

 

Men tilbake til topic.

Vil ikke E720 (om den kommer) bli ganske dyr, når man ser på E700 som var maksimalt overpriset da den kom ut, og dette er jo etterfølgeren.

Er ikke sikker på prisene på Panasonic'ene, men de er ihvertfall dritstilige! :love:

Sa ikke at Nokia generelt slapp seint, men 6260 kom i seneste laget

 

E700 er mer en overdrevent dyr

Den er altfor dyr til spesifikasjonene..

 

E720 tror jeg vil bli dyr, men ikke overpriset, siden dette designet ikke er nytt

 

Panasonics nye SA3 vil få en utsalgspris på omtrent 2700,- så så egentlig burde jo ikke E720 koste all verdens

Panasonics MX7 vil starte på rundt 2200,-(!) når den kommer

 

Samsung satser mye på design, og det hever prisene

 

Vi ser jo også at 7280 er steike dyr pga. designet

Lenke til kommentar

Denne telefonen vil jeg anbefale. Den har enda ikke kommet på markedet, men kommer i løpet av April-Mai. Skal ha den selv når den kommer.

 

z800i.jpg

 

Her er litt specs: Estato/Sony Ericsson Z800i

 

Ellers så har vi jo denne Z1010 som er ute nå, den er jo sexay den og: sonyericcsonz1010.jpg

 

Her er specsene på den og: Estato/Sony Ericsson Z1010

 

Den kan du få på QXL for 2990kr helt ny, det er kjøp nå pris så det er garantert at du får den: QXL/Sony Ericsson Z1010

 

Jeg har fått skikkelig sansen for Sony Ericsson. De har bra design på clam shall telefonene og de har enkle menyer. De er og veldig gode å skrive med. Jeg fraråder alle å kjøpe Nokia, de ligger nederst på min liste. Jeg er heller ingen stor fan av Siemens.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar

nå har jeg siklet over e720 siden jul, og nå ser det ut til at den endelig kommer! men nå som den gjør det har jeg begynt å tvile på om jeg virkelig vil ha den alikevel... den har ikke minnekort, og 88MB blir kanskje litt lite til noen sanger, bilder osv? har ikke sett den i RL, men er den ikke litt stor til å være klapptelefon? og litt dyr? tenkt på uten abonement, og da ligger den på 3500...

 

trenger litt veiledning her... bruker telefonen mest til å ringe og skrive meldinger, men liker litt sånne nerde-funksjoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...