slemslem Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hei! Har hatt lyst på gigabit nettverk i det siste for litt raskere overføring på lokalnettverket mitt (fire stasjonære pc'er og to bærbare). Titta på komplett, og der fant jeg et sett med CNet switch 5p og to kort til 695,- CNet kit hos komplett Foreløpig holder det med min workstation og en filserver, og da mulighet for å utvide senere (de bærbare kjører trådløst uansett). Jeg lurte da på om noen har erfaring med dette settet, evt med CNet gigabit switcher generelt. Jeg trenger ikke noe fantastisk, da dette er snakk om enkeltoverføringer jeg vil ha litt raskere enn 100 Mbit, men ikke noe stort nettverk som krever mye kontinuerlig, kun få 'peaks'. Grunnen til at jeg vurderer det er prisen på under 700 kroner, så å anbefale andre sett til over 1000,- er ikke nødvendig, da dette ikke er interessant for meg, men akkurat her følte jeg at det var mye for pengene, hvis det ikke er helt elendig kvalitet da. Har aldri brukt CNet før, har kun erfaring med 3com og Intel nettverksutstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå