MDCCLXXVI Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 (endret) For å gjøre det helt klart med en gang; jeg er ikke på jakt etter tråder med 500 svar, hvorav 90% av bildelenkene er døde. Jeg er heller ikke på jakt etter standard desktops. Det jeg derimot vil at folk skal poste i denne tråden er INTERAKTIVE/MOD'A desktops. Capich? Tjena boys 'n girls Fikk øynene opp for Samurize for et par dager siden, og har lekt meg litt med forskjellige ting & tang. Resultatet ble som nedenfor (klikk for større versjon): Helst ingen middelmodige cool wallpaper/theme typ desktops Endret 14. mars 2005 av Strupstad
robB Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det finnes mange slike tråder fra før. 1 2 3 Sikkert flere.
MDCCLXXVI Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Nice try boys, men ikke akkurat hva jeg var ute etter :/ La dette bli en tråd med high-quality user-made desktops, ok? Selvfølgelig lov å spørre om tips og triks
b-real Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Du er på jakt etter folk som har brukt sofware for å modde desktopen sin sant? Vel, da spør man selvsagt i programvare. Flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå