Gå til innhold

Vask og tørking av laptop-tastatur


Anbefalte innlegg

Right... ilderen min bestemte seg for å tisse på laptop-tastaturet mitt. (nei, det kom ikkenoe igjennom tastaturet og inn i selve laptopen.)

 

Etter å ha ringt dell (som ikke er spesielt hjelpsomme med mindre man har kjøpt super-duper-ultra-service-pakke) tok jeg saken i egne hender og tok av tastaturet, strippet alle knappene og skylte det godt under lunkent vann. Deretter satt jeg i nesten en time med hårføneren på svak varme for å tørke det. Ligger pent til tørk på skrivebordet nå.

 

Noen som har erfaring med søl/vask/tørking av laptop-tastatur? :cry:

Trenger trøst.

 

T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[trøstemodus]

Sannsynligheten er stor for at tastaturet fungerer bra og kan brukes i lang tid enda. Så bare pust rolig enda!

[/trøstemodus]

Selv om jeg ikke ville brukt et tastatur et eventuelt husdyr hadde "latt vannet flyte" på... Men det er en annen diskusjon, en annen tråd, og ikke minst, et heeelt annet forum. :)

 

Mvh ponke

Lenke til kommentar

Nope, det gikk ikke så bra. Etter en ukes tørking er fremdeles tre-fire taster ødelagt. Har bestilt nytt tastatur fra dell til 700 kroner ink. moms og frakt, men det tar visst en uke før jeg får det.

 

Helt utrolig at Dell ikke har slike reservedeler til salgs som kunder i Oslo/omegn kan komme og hente selv hvis de vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...