Gå til innhold

Blue Orb


Wartech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noen direkte erfaring med det, men jeg tror den vil dekke alt. Eventuelt går det an å vente på Orange Orb - den er litt mindre, litt mer effektiv og dekker en større areal. Om det er nok? Det blir aldri nok :wink: Uansett skal det sies at en Blue Orb selvsagt blir en forbedring fra original kjøling, men såpass bra som det ofte er på GF3-kort, blir det ikke veldig mye bedre. Om du har råd til å miste et par PCI-porter ville jeg gått for ei større ribbe, f.eks. retail Intel-kjøler.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg gidder å modde ribba/kortet, så det bør vel være noe som er tilpasset for det. Men de eneste jeg vet om er Thermaltake Blue Orb, Thermaltake Orange Orb, Zalman VGA Cooler og Titan Cooper VGA Cooler. Zalman og Titan kjølerne går ut, og Orange Orb er matcher ikke ram-skinene fra Thermaltake Memory Cooling Kit, og jeg ser ikke noen store vitsen i å male en Orange Orb blå - når det finnes en nesten tilsvarende Blue Orb. Men hvis det er noen kjøleribber som ikke trenger modding, kan man jo alltids male dem blå... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...