Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe intern kassettspiller til pc?


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt i band siden 1988 og har en stor haug med demotaper som hadde vært kult å digitalisere.

 

Har for lenge, lenge siden sett en slik intern kassettspiller til pc i et datablad. Men ble nylig klar over en kassett som inneholder et intervju som jeg gjorde av morfar i 1984 i skolesammenheng. Jeg har lett og lett etter en slik intern kassettspiller overalt på nettet uten å finne noe som helst.

 

Jeg er klar over at det er bare å koble til en ordinær kassettspiller til lydkortet for å få dette gjort. Men det hadde vært utrolig kult å hatt en intern kassettspiller da dette er retro som bare F. Kunne da også lett hjulpet mange musikk-kamerater som er i samme situason.

 

 

Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i en slik intern kassettspiller til pc?

 

 

(intern kassettspiller = installeres til en pc på samme måte som en intern cdrom/dvdrom)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en slik spiller i en eller annen online "nerdebutikk" (tror det var ThinkGeek, men finner den ikke igjen). Iallefall tror jeg det blir vanskelig å finne noen som er noe særlig billigere.. Mener prisen for den jeg så var enten $149 eller $199.. Og da har du porto og norsk mva (hvis du ikke har flaks) i tillegg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...