Gå til innhold

You have encountered a serious error..?


Anbefalte innlegg

Jeg får opp denne feilmeldingen HVER gang jeg spiller C&C Generals og C&C Generals zero hour. Av og til kan jeg spille en stund før det klikker, men som oftest klikker det tidlig i starten av en ny game. "You have encountered a serious error. Serious errors can be caused by many things including viruses, overheated hardware and hardware that does not meet the minimum specifications for the game". Sånn lyder hele feilmeldingen. Har prøvd alt for å få fikset dette problemet.

Bra nok pc har jeg garantert.(P4 3ghz, 9800pro, 512mbram osv..) Det stod oxo at det kunne være overheated hardware, noe det oxo heller ikke kan være.

Virus er det ikke, har scannet pc mange ganger.

 

Forøverig har jeg de siste driverne til skjermkortet(cat5.3), Nyeste patchene til begge spillenen(1,7 og 1.03).

 

Alle andre spill funker helt fint( HL2, Farcry osv..), men ikke generals.

Har hørt om andre som har samme problem, så det er nok ikke bare jeg som er frustrert. Skikkelig kjipt siden Generals er noe jeg og kompisene mine spiller mye over nettverk. :(

 

Er det noen som har forslag for hva jeg kan gjøre?

post-189-1110765438_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt det problemet med C&C generals.

Men det var på sommerstid , og jeg regner med at det var varmen da.

Men akkurat som deg , selv om det var sommer , så var det BARE C&C generals som ble avsluttet på denne måten , tross varmen.

 

Må være noe innebygd skvip fra EA sikkert.

For jeg er beskytet mot overheating i BIOS , og da er det merkelig at C&C absolutt måtte overprøve dette hver gang.

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt det problemet med C&C generals.

Men det var på sommerstid , og jeg regner med at det var varmen da.

Men akkurat som deg , selv om det var sommer , så var det BARE C&C generals som ble avsluttet på denne måten , tross varmen.

 

Må være noe innebygd skvip fra EA sikkert.

For jeg er beskytet mot overheating i BIOS , og da er det merkelig at C&C absolutt måtte overprøve dette hver gang.

hmm..merkelig...forsvant det bare plutselig hos deg?

Generals må være et mest buggete spillet jeg har spilt...:\

Det hjelper heller ikke om jeg stiller grafikken helt ned i spillet...

Lenke til kommentar

Jeg kom nå litt lengre inn i spillet enn deg før den eksakt samme feilmeldingen kom. Gjerne 5 min inni spillet.

Mitt råd er at du ikke reinstalerer spillet , i mitt tillfelle fikset det absolutt ingenting.

Prøv å spill spillet med redusert tempratur i rommet , evnt åpne døra på kabinettet for å slippe mer varme ut gjerne.

 

Av det som står på feilmeldingen vill jeg tro at det er varmen som er problemet.

Hvis det stemmer , så er det kriminelt at C&C overprøver allt annet av oppsett på maskinen din , for å liksom redde PC`en din fra varme , virus eller hva enn problemet skulle vert. Varme har egne program som sier ifra , virus tar Norton AV seg av , osv osv , hvorfor skal det være et problem for C&C ene og alene liksom.

 

Men akkurat som deg , så spiller jeg HL2 , Farcry uten det minste tegn til problemer i timesvis.

Lenke til kommentar
Jeg kom nå litt lengre inn i spillet enn deg før den eksakt samme feilmeldingen kom. Gjerne 5 min inni spillet.

Mitt råd er at du ikke reinstalerer spillet , i mitt tillfelle fikset det absolutt ingenting.

Prøv å spill spillet med redusert tempratur i rommet , evnt åpne døra på kabinettet for å slippe mer varme ut gjerne.

 

Av det som står på feilmeldingen vill jeg tro at det er varmen som er problemet.

Hvis det stemmer , så er det kriminelt at C&C overprøver allt annet av oppsett på maskinen din , for å liksom redde PC`en din fra varme , virus eller hva enn problemet skulle vert. Varme har egne program som sier ifra , virus tar Norton AV seg av , osv osv , hvorfor skal det være et problem for C&C ene og alene liksom.

 

Men akkurat som deg , så spiller jeg HL2 , Farcry uten det minste tegn til problemer i timesvis.

skjønner....merkelig at EA ikke har fikset dette problemet ved hjelp av en patch..:\

Lenke til kommentar

Dette har vært oppe mange ganger. Og det har aldri kommet opp noen konklusjon på hva som egentlig forårsaker feilen. Alt tyder på spillet lider av en programmering som ikke er helt vanntett. Jeg har selv vært plaget mye med det tidl. Det hender en sjelden gang at det dukker opp, men det har vært i form av loading ved et gameplay hvor mye foregår akkurat da jeg lagret det.

 

Jeg anbefaler deg å bruke søk funksjonen her på forumet, og at du deretter leser de postene om Zero Hour problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...