Gå til innhold

GameCard på nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det fikk de inn i forrige uke og da jeg dro etter skolen hadde de et igjen. Men de hadde satt opp prisen med 50,-! Han sa bare at det var et tilbud de til 200,- og siden de ikke kom ble prisen satt opp eller noe....

I dag dro jeg innom Spiderman, men de fikk ikke inn før i morgen. :roll: Var innom nesten alle butikkene i byen også men ingen hadde.... (Trondheim)

Å jeg som skulle hatt i dag! For jeg brukte Visa kortet til moren til en kompis jeg var på lan til og hun vet det ikke. :wallbash: Jeg får jeg stikke ned med en hundrings og håpe at det går bra.

Skrevet
Det fikk de inn i forrige uke og da jeg dro etter skolen hadde de et igjen. Men de hadde satt opp prisen med 50,-! Han sa bare at det var et tilbud de til 200,- og siden de ikke kom ble prisen satt opp eller noe....

I dag dro jeg innom Spiderman, men de fikk ikke inn før i morgen. :roll: Var innom nesten alle butikkene i byen også men ingen hadde.... (Trondheim)

Å jeg som skulle hatt i dag! For jeg brukte Visa kortet til moren til en kompis jeg var på lan til og hun vet det ikke. :wallbash: Jeg får jeg stikke ned med en hundrings og håpe at det går bra.

Det er da ikke vanskeligere en å "Cancel account" :roll: ... Og "Add GameCard" når du får det, så det er din egen feil.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Cancel acc.? Jeg så litt på det, men det sto at man skulle ringe blizzard og sånt...hørtes litt innviklet ut. :p Men hva skjer hvis man gjør det da?

Skrevet
Cancel acc.? Jeg så litt på det, men det sto at man skulle ringe blizzard og sånt...hørtes litt innviklet ut. :p Men hva skjer hvis man gjør det da?

Man trenger ikke ringe Blizzard, leser du står det at de ville vært glad for det. Og det skjer ingenting bortsett fra at du ikke kan spille før du har "adda" gamecard.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Ok, da så. Da gjør jeg det. :)

Skrevet

På Manage accounten min står det "Your Electron Visa will be automatically billed on 15 March 05 08:54 CET". Jeg har ikke penger på kortet, men hvis jeg drar og kjøper et gamecard og aktiverer den kl 14:00 kan jeg spille da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...