janfredrik Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei. Har en MP3-spiller som jeg ikke har brukt på lenge. Det er Panasonic SV-SD75. Idag fant jeg ut at jeg ville prøve den. Jeg installerer driverene, det er ikke så lett, fordi CDen støttes ikke av XP/2000, men jeg finner de til slutt på internett.. Det fungerer fint å dra filer til minnebrikken, men jeg får ikke hørt musikken på MP3 spilleren, det står på den: NOT SD AUDIO. Programmet jeg bruker til å overføre filer er: RealonePlayer. Når jeg starter realone kommer dette opp: Det jeg gjør da er å dra musikkfilene rett inn til denne: Det funker fint å spille av i mappen som dukker opp i min datamaskin når jeg har koblet til minnekortet, men ikke på mp3 spilleren. Det kommer Not SD-audio Det er en funksjon til der, og det er denne jeg tror jeg skal bruke for å få det skikkelig til, men den funker ikke. Noen som kan hjelpe? (btw: først prøvde jeg driverene på cden, de funka ikke. Windows sa at de hadde installert det, men jeg prøvde på kompalitetsmodus for 98.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå