iron-vetle Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har lastet ned dedicated server. Når jeg har startet serveren kan jeg gå innpå fra den maskinen jeg houster fra, men ingen andre. (det vill si har ikke prøv å connecte fra lan.) En kompis har lastet ned også men får samme problem med at du ikke finer serveren når du adder den, eller det funker ikke å skrive f.eks "connect 123.456.7.89:12345" i console, da retryer den 3 ganger og meldingen "failed to contact game server" kommer opp. Har noen hatt samme problem? (Jeg har prøvd å slå av internet security men funker dorlig fordet....)
Admin'c Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hvis den skal på nett må du forwarde porter i evt router og du må ikke blokke den i firewall. Jeg tror heller ikke at du kan joine på ekstern ip hvis du hoster den men bare intern ip mens de andre bruker ekstern. Er også lurt å bruke riktig ip. en god guide finnes på www.srcds.com
Raastadboy Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Når jeg bruker dedicate på CS:S så finner jeg servern men ingen andre??? Noen som veit hvorfor! Jeg har ikke router!??? Hilsen henrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå