Barry White Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Dette er erroren jeg får ved å laste ned med bittorrent 4.0, dette hadde jeg ikke i versjon 3: jeg så i sidene til Bittorrent, www.bittorrent.com/FAQ.html og ble linket hit ved å løse problemet med TCP Stack. Jeg tror jeg har gjort som det står! Her ser dere: Hva kan være feil? Error kommer tilbake
roxxx Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har nesten samme feilmelding på 4.0, har sett minst en til i dag, på it avisen. ser ut som om noe er ustabilt her.
Barry White Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 lemmen know hvis du finner ut noe da! ellers kan det være no feil gjort i den registry tingen! ingen som kan se litt på den da??
Gromit Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Husk å bytte fra default torrentport. De er som oftest bannlyst fra flere ISPer
Barry White Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 jeg har relativt nylig lasta ned fra bittorrent 3 da og det har funka fint! men hvordan bytter jeg port da?
Gromit Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Vell. Jeg bruker BitComet og det velger porter utenfor defaultsona til Bittorent så. Brukte Azureus før, men BitComet er raskere. Azureus valgte du det på instillinger. bare velg noe som ikke starter på 6 og ikke er i bruk på maskina di i fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå