Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Topic snakker. Jeg har noen småplaner, og trenger ett bilde av hele øya. Hvordan den ser ut og hvor man går i de forselige kapitlene. Jeg har prøvd google men finner ingen ting. Noen som har ett bile?
ttt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 einaste bilda eg har sett er av multiplayer banene. men du kan åpne bretta i sandbox, og ta bilder sjølv (sikkert litt tungvindt).
Prodigy_ Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Tror nok kanskje det blir litt tungvindt ja, tviler på at han gidder det. Jeg har aldri sett noe bilde over hele øya, bare over multiplayer banene jeg også.
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Hvis noen forklarer meg hva å åpne brettene i sandboks er, så gjør jeg det nok
ttt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hvis noen forklarer meg hva å åpne brettene i sandboks er, så gjør jeg det nok sandbox er map editioren til far cry. åpn sandbox (start>alle programmer>ubisoft>far cry>cryengine sandbox) file>open>naviger til levels mappa til far cry og velg bana du vil åpne (det tar ei stund å åpne den).
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 (endret) Hmm. Jeg fikk åpnet banene, men jeg fikk kun zoomet ut og inn fra ett pungt i bildet. Finnes det en måte å gli fritt rundt? Endret 13. mars 2005 av Natrium
ttt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hmm. Jeg fik åpnet banene, men jeg fikk kun zoomet ut og inn fra ett pungt i bildet. Finnes det en måte å gli fritt rundt? du flytter deg rundt med wasd.
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Takk takk Du skulle vel ikke vite hvordan jeg beveger meg opp og ned? Slik at jeg kan se hele sulamitten ovenifra?
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 http://goseweb.com/jorgen/filer/farcry_boat.JPG Jeg kan gå sidlengs, rett opp, rett net, in og ut. Men det jeg trenger er å se rett ned på det. Er det mulig å gjøre?
ttt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 hold inne høgre museknapp, då kan forandre på vinkelen du ser på. (dårleg forklart, men eg håper du forstår kva eg meiner)
Nilsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Vet du hva ttt? Du er min gud Takk for all hjelp. Signatur linje nummer to tildeles deg
ttt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Vet du hva ttt? Du er min gud Takk for all hjelp. Signatur linje nummer to tildeles deg bare hyggeleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå