Gå til innhold

.mpeg/mov/rm/avi til .3gp konvertør?


Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne konvertere noen .avi/mpeg/mov/rm osv filer til .3gp så jeg kan ha dem på mobiltelefonen min, noen som vet et program jeg kan laste ned og bruke?

 

Trenger ikke foreslå Itoo eller-hva-det-heter pluss et annet som en må registere seg på, for de funker ikke.

 

Forslag mottas med stor takk. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Jeg har programmet, men får ikke til å stille inn på lydkvaliteten. Har valgt mpeg-4 videocodec med GOD oppløsning. MEN, opplevelsen strupes ned ved at jeg ikke kan endre på valget som begrenser lyden til AMR narrowband audiocodec på 8000Hz _mono_ :(

 

Hvordan får jeg valgt en annen audiocodec?

Lenke til kommentar

Nokia Multimedia Converter Pro v2.0. Tror dessverre det koster penger. Vet ikke dette av grunner keg ikke kan si her.

 

Edit av Arehei: Fjernet deler av innlegget. Man vil selvfølgelig at trådstarter skal skaffe seg programmet via Nokia eller autorisert forhandler.

 

:w00t:

Endret av arehei
Lenke til kommentar

"mpegable X4 live" er et bra program.

Eneste kjipe er at du får en sånn forb***a reklamebanner oppe i venstre hjørnet på filmklippet du konverterer...

 

Ser at du har en Samsung mobil, kan jo også bruke den multimediaspilleren du får med i "Nokia PC Suite" Kan lastes gratis ned fra Nokia sin side.

Lenke til kommentar

Du kan få Imtoo gratis ;)

 

Har lastet det ned selv, og i demoversjonen kan du kostnadsfritt kovertere filmer på opptil 5 minutter

 

Funker knall :thumbup:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et annet forslag er "sorenson squeeze" fra www.soronson.com, den er ikke spesiellt beregna på .3gp, men lager .mp4 som vel bør være kompatible? (samma?)

 

Her kan du også lage quicktime, realmedia, mpeg, windowsmedia, flash movie/video, mp3 og sist med ikke minst mp4 av "alle" andre formater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...