Athelas Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg lurer på én ting som irriterer meg sinnsykt. Jeg gjorde questen Raene's Cleansing i Ashenvale nesten helt ferdig. Hadde satt sammen den rod'en, gjort meg om til Furbolg og pratet med Krolg. Deretter gjorde jeg som han sa, drepte den Lvl 30 Furbolg Chiefen og livvaktene hans. Problemet oppsto når jeg skulle gjøre meg til Furbolg igjen for å complete questen. Ingenting skjedde med meg, rod'en bare forsvant fra inventoryet selv om jeg haddde minst 2 charges igjen! Nå er spørsmålet: Skal jeg abandon quest, og begynne på nytt? I så fall; hva skjer dersom jeg gjør det? Raene's Cleansing er en lang sammenhengende quest som jeg brukte masse tid på, hvis jeg abandon, må jeg ta ALT på nytt igjen, eller bare den siste delen? Vet ikke om jeg uttrykte meg klønete her, men håper dere skjønner hva jeg mener. Athelas
Athelas Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Trenger bare ta siste part av questen Sikker? Det er jo konge i så fall! Skal prøve! Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå