Tafsen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Eg føler at dette spillet har veldig mange enkle spørsmål rundt spillet og eg meina at vi bør samle dei på en plass. Så her er det berre å stille spørsmål. Eg begynner med et sjølv: Eg og to venner av meg har nettop begynt å spille. Men vi finner ikkje kvarandre sjølv om vi står på samme plassen. Kva har det seg?
VinterUlv Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Fordi dere er i forskjellige instanser av nybegynnersonen. Når dere er ferdige med denne sonen og drar til samme by (rebels eller omni..) vil dere finne hverandre. Avtal hvilken side dere skal spille på og møt hverandre der.
Tafsen Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 (endret) Korleis bestemmer man seg for kva slags egenskaper man skal bruke poeng på? Og taper eg noko på at eg dør? Endret 12. mars 2005 av rEaliTY
Mushaboom Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 I Real World taper du tingen dine for en liten stund, men du kan hende alt i en Reclaim-terminal senere.
Tafsen Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 I begynnelsen er det bare meininga å gå rundt i byen og gjøre oppdrag som du får i forskjellige terminaler?
The_Lobster Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Du bør bli på nybegynner øya til u er oppe i lvl 6-10... så du er godt rusta til du skal inn til byen. Når du kommer inn i byen tar du en tur innom undergrunnen (subway) som det er i alle byene du kommer tl enten u velger neutral, omni eller clan. Finn deg gjerne ett team, så du går fort opp i lvl... og når u føler for det begynner du med mission fra missionbooth'sene.. Jeg vil anbefale og lete etter såkalte "quests".. mye moro man kan få med dem:p men de blir mest aktuelle når du er i lvl 15+... obs: finner u no dogtags, så behold dem! hehe..
Smooth Ceiling Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) Anarchy Online er veldig åpent; d.v.s. du _må_ ikke følge ruten "alle andre" gjør. Det er ingen som tvinger deg til dra til det overbefolkede Temple of Three Winds (ToTW), Foreman's Office i The longest road eller andre steder. Det er diverse gjenstander du kan få tak i der som har gode buff egenskaper og som gjerne selger for bra penger eller bruker selv. Å utføre missions vil gi deg bravery tokens (med mindre du er neutral). Tokens oppgraderer token brettet ditt (ved 30 tokens, 60, 120 o.s.v., du må høyreklikke tokenbrettet for å oppgraderer), og du plasserer det i en ledig slot for å bruke det. Du vil da få diverse buffs (se vedlagte bilde). Skills Generelt for alle professions bør du i de første 20-30 levlene makse alle main attributes (altså Strenght, Sense, Intelligence, og de andre i hovedområdet når du trykker "U" tasten for skills), for når du upper de forskjellige main attributes vil det dryppe ned på subskills, noe som vil hjelpe deg godt på mange områder etterhvert som karakteren vokser. Upper du f.eks. Stamina, vil også Body development øke på grunn av det, Intelligence vil også øke alle nanoskills o.s.v.. Etterhvert vil det bli trangt med IP poeng, og du må finne ut hvilke områder du skal putte dem i. Et par du vil makse så mye du kan er f.eks. First Aid (for å bruke de beste stims og medkits du kommer over, ihvertfall opp til rundt QL 130) og Treatment (for implants). Fikseren min makser alltid skills som Runspeed, MG/SMG, Burst, Sense og Agility, samt noen fler. Ikke rot for mye med skill point distribution om du ikke vet hva du holder på med. D får bare 22 reset points (som blanker et skill og lar deg putte poengene et annet sted om ønskelig) i løpet av alle 220 levels (for de som har SL). Det er uhyre verdifulle poeng som aldri bør bli brukt skjødesløst. Har du bruk mange av dem allerede før level 100, ville jeg vurdert seriøst å re-rolle karakteren, starte på nytt. Det aller meste kan repareres ved f.eks. bedre bruk av skill points senere, samt implants og symbiants. De såkalte "Evades" er også viktige å holde oppe, men ikke makse (med mindre du er MA eller noe, som går i nærkontakt hele tiden, eller har råd til å bruke så mye IP i de skillene). Har du dobbelt så mye i evades som levelen på mobbene / fienden du møter, skulle du klare deg ganske bra. Fixere med GA har høyest evades av alle professions i AO. Å PvPe med en GA Fixer er ren idioti med mindre du vet nøyaktig hva du gjør Hvordan du øker de forskjellige skills avhenger av 3 hovedfaktorer: 1. Hva slag professions karakteren din har valgt (Doctor, Shade, Enforcer o.s.v.) 2. Hva slags rase (breed) den er. Ikke alle nyter like godt av lik poengfordeling 3. Implants. Mye å velge mellom, kjøp ferdige eller få satt sammen custom implants AO forums, professions Implants Implants gir buffs til skills, tildels ganske mye. De som ikke har Shadowlands ekspansjonen, kan kun bruke Rubi-Ka implants. De med SL kan også bruke Symbiants, som er en type implant som buffer en del egenskaper i tillegg til vanlige skills. Symbiants har også en del høyere krav, så de kan være en pine å innstallere. Shades bruker ikke vanlige implants, men noe som kalles Spirits Ikke kast bort penger på implants de første levlene, med mindre du har veldig god råd eller er en av disse "twinks" som har en rik main karakter som forsyner twinken sin med penger og uber utstyr. Jeg sier dette fordi de lave levlene vil passere så fort at du lurer på hvorfor du kjøpte det settet med implants til 100k når det ikke lengre hjelper deg nevneferdig noen timer senere. Om du teamer mye fra starten av, bør du tenke på å gjøre missions for å tjene mer penger, og bruke Clicksaver til å rolle missions for gjenstander med lav QL og gode buff egenskaper (f.eks. et par med QL 10 Concrete Cushion går gjerne for 300k da hver av de buffer Strenght og Stamina med 8pt - hvilket ikke høres mye ut kanskje, men utgjør forskjellen på å få på seg ny uber armor eller ikke). Siden jeg tviler på at mange gidder å lese dette, gidder jeg ikke å skrive mer. Skal heller forsøke å svare på spørsmålene så godt jeg kan Vær snill med meg.. har hatt en lengre pause fra AO og kom tilbake nylig, og det var ikke lett å måtte sette seg inn i alt på nytt. Edit: Glemte bilde.. Endret 13. mars 2005 av Sundiver
Tafsen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 obs: finner u no dogtags, så behold dem! hehe.. Fordi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå