sullis Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg og en gruppe med fire andre var nede i Deadmines i går for The Underground Assault Quest. Vi kom frem til portalen der nede, men når vi gikk igjennom denne fikk vi beskjed om at i kom til å bli teleported tilbake til Stormwind (der vi hadde soulstone) Hvordan komme igjennom denne portalen???
Arve Systad Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Når man går inn i en instance blir man faktisk flytta til en anna server. Når det er feil på den serveren som kjører din aktuelle instance, vil dette skje. Av og til lar den av en eller anna grunn fleire grupper vere i samme instance, da vil du bli teleportert tilbake. Prøv igjen på et seinare tidspunkt, så går alt bra
sullis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva du mener, men det er vel bare å prøve igjen... Hvordan vet man at det er allerede1 gruppe i en instance??
Blib Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det skal *aldri* være en gruppe i samme instance som dere. Det er det som er hele poenget med instances. Bare prøvd å la hele partyet logge inn/ut så funker det sikkert bedre.
sullis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Vi får bare prøve oss frem. Det var veldig kjedelig i går å stå og vente i over 30 min uten at vi fikk spillt videre.
Arve Systad Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Som Blib seier: poenget med instances er at alle grupper skal få sin unike versjon av den, slik at mange grupper kan vere på akkurat samme plass samtidig uten å kunne ha noke med kverandre å gjøre. Når det skjer feil på serveren, så går ting litt galt, og fleire grupper havner i samme instance. Serverfeil er dessverre noke blizzard aldri kan garantere mot, så dere må nok prøve igjen seinare og satse på at det fungerer da.
sullis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Selvfølgelig kan det skje feil og det er noe man må regne med når man spiller online på denne måten. Vi går på igjen med nytt og friskt mot i kveld
Keylar Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Selvfølgelig kan det skje feil og det er noe man må regne med når man spiller online på denne måten. Vi går på igjen med nytt og friskt mot i kveld Hvis det skjer igjen så be alle droppe party og logge ut/exit game for så å komme inn igjen.
shabador Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Dette var vel ikke i 2-tiden i går? Da gikk ihvertfall instance serverene ned på Warsong. Jeg var inne i Scarlet Monestary når det skjedde... Gjorde at jeg ble logget ut, og kunne ikke logge inn igjen. I 4-5 tiden var den oppe igjen.
anon12234 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 hvis det skjer, så be alle i group leave instance. så danner dere ny gruppe og alle går inn samtidlig. da funker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå