Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en låser seg, ender i svart skjerm


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Håper noen av dere kan hjelpe meg med et meget merkelig problem med pcen.

 

Når jeg skrur den på tar det sånn cirka 15 minutter før den henger seg totalt og jeg må restarte :dontgetit: . Dette skjer igjen ved neste oppstart og så videre. Etter 3-4 restarter reagerer ikke skjermen lengre når jeg restarter selv om pc-en høres ut som om startes helt ok.

 

Bytter skjermkort og minnebrikker for å sjekke hvor problemet ligger, men jeg blir ikke lurere av den grunn da problemet vedvarer. Dette ender med at jeg gir den opp og kaster meg uti det en gang til etter noen dager. Da lystrer den i 15 minutter for så å bli umulig og etter 3-4 restart ender det i svartskjem.

 

Noen har vært borti noe lignende eller har noen tips så jeg slipper å donere 100000 kr til komplett eller andre overfakturerbare bedrifter?

 

Mvh.

 

sa.

 

p4 2,4, msi 655 max, twinmos pc2100 512, wd200gb, msi ti4800

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harddisken har ennå ikke vært på nett, og har norton 2005 installert, så tror nok ikke det er virus.

 

Artig at du spør om internett, da jeg etter noe helt sinnsykt mye toil fra nextgenhora fikk det endelig i går...

 

--Ser i ettertid at du faktisk ikke spør etter internett, men dog så irriterende at jeg velger å la det stå ;)

Endret av sveinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...