K.. Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hei. Jeg bruker opera og er svært fornøyd med tab-systemet der. Det er imidlertid noe jeg lurer på ... Er det mulig å åpne mer enn _en_ startside når du starter Opera? Kan jeg f. eks få Opera til å åpne 5 tabs når Opera starter? Takker for idèer og innspill.
riktig Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Du kan åpne så mange tabs du vil og få Opera til å huske det. Bare velg "fortsett fra forrige gang" når du åpner Opera.
K.. Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Vel, det er sant, men jeg vil ha det til å åpne noen faste tabs hver gang opera starter. F.eks, hver gang Opera starter, åpnes startsiden, vg, dagbladet og hw.no. Beklager om jeg var noe uklar i første post.
Lurifaksen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er ikke det bare å trykke på "File -> Save session"?
Gilbert Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er vel også mulig å lagre en gruppe tabs som bokmerke, og legge den inn på "bokmerkelinja". Kun et ekstra klikk. For tenk så irriterende det må være når du skal raske på inn i nettbanken og må vente på at fem tabs skal åpne seg... *fjartan - som i dag håper at opera og netscape har samme egenskaper*
am3k Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er ikke det bare å trykke på "File -> Save session"? Jo du lagrer session, så velger du å starte med denne. Du kan sett opp hvor mange slike du vil og bytte mellom disse.
K.. Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Det ser ut til å virke ja. Tusen takk for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå