Gå til innhold

KOTOR2: Nå blir det for vanskelig! *løst*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kommet til en computer (når jeg spiller som den lille droiden) et sted på Nar Shaddaa.

Her sitter jeg BOM fast!

Er det noen som vet hva jeg skal gjøre her?

PS: Se på bildet. ;)

**EDIT**

Problemet er løst. Se lenger ned i tråden for info om det nye, oppdateerte problemet.

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg fått et nytt problem!

Jeg fikk tak i kodene til å endre Ebon Hawk's identitet, og jeg dro opp med det for å bli plukket opp av Goton's skip (var det det han het?).

Problemet er der oppe, det blir jo beinhardt!

Alle droidene som jeg må slosse mot, jeg har jo problemer bare med å ta to!

Er det noen som vet om noe som kan gjøres?

Noen som vet om eventuelle cheats?

Jeg har funnet en måte, at jeg skriver "EnableCheats=1" i *.ini-fila, for så å trykke § knappen, men det kommeer ikke opp noen konsoll!

Den skal visstnok være usynlig, men den er ikke der i det hele tatt! Koden er "heal", og når jeg trykker på E og A, flytter personen seg, noe som tyder på at det ikke fungerer!

Dessuten har jeg prøvd en trainer som heller ikke fungerer. Hva skal jeg gjøre?

Skal jeg loade flere timer tilbake?! :ohmy:

Skrevet

SPOILER

Ved hjelp av de forskjellige data-sentralene og koder du finner underveis kan du bl.a. få dem til å knerte hverandre etc...

Skrevet
SPOILER

Ved hjelp av de forskjellige data-sentralene og koder du finner underveis kan du bl.a. få dem til å knerte hverandre etc...

Det vet jeg jo! Men problemet er jo at jeg må slosse mot de idiotiske droidene på veien mellom hver computer!

Det blir jo kliin umulig!

Er det ikke meningen å dra til Nar Shaddaa før mot slutten eller?! Men nå kan jeg ikke dra tilbake, så jeg vil helst ha noen koder, om det ikke finnes noen annen måte!

Skrevet

Destroy droid forcen funker fint, det stunner droidene. Dro til nar shadda etter telos og korriban, og hadde ikke noe problem der selv om jeg spilte på det vanskeligste.

Har du forresten prøvd å sette ned vansklighetsgraden på spillet?

Skrevet
Destroy droid forcen funker fint, det stunner droidene. Dro til nar shadda etter telos og korriban, og hadde ikke noe problem der selv om jeg spilte på det vanskeligste.

Har du forresten prøvd å sette ned vansklighetsgraden på spillet?

Har ikke den (hadde den ikke da).

Men nå har jeg kommet meg laaaangt forbi. Alt som måtte til var et smartere valg av karakterer, samt at jeg måtte passe på at jeg bare møtte på èn (eller maks to) droider om gangen. (fram til jeg fikk redda "meg" :evil: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...