perbe Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Har et Asus A7N8X-E Deluxe og jeg tenkte å kjøpe en S-ATA disk siden de andre IDE portene er opptatt. den innebygde S-ATA kontrolleren er en RAID kontroller, vil den ene disken fungere alene på denne RAID kontrolleren?
Chief_R-W Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 På mitt gamle MSI KT333 var det 2 ekstra ide raid kontroller det fungerte fint det hadde 2på 80gb så regner med at det skal gå. Har selv S-ATA tror det er raid funksjon på den.
stigfjel Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Har et Asus A7N8X-E Deluxe og jeg tenkte å kjøpe en S-ATA disk siden de andre IDE portene er opptatt. den innebygde S-ATA kontrolleren er en RAID kontroller, vil den ene disken fungere alene på denne RAID kontrolleren? Joda, det vil fungere ypperlig. Har selv en AMD-maskin hvor SATA-disken er den eneste harddisken, og fungerer da som systemdisk. Jeg bruker både windows og linux, og det fungerer helt topp. Slet riktignok med å få maskinen til å virke med 2.6.10-kjernen i linux.
frustata Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fungerer helt fint. Jeg kjører tilsvarende løsning selv.
ManagHead Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har 1 S-ata på et a7n8x gd-deluxe, fungerer ypperlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå