Gå til innhold

Skal selge pcen min, prisantydning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel ok... psuen ER en ny OCZ... tror den er på 400w elr noe sånt.... jeg ser meg nok nødt til å selge den, siden jeg sparer til en såkalt scooter da.. :love: og den koster 20000, har "bare" 11000 nå, så jo mer jeg får for pcen jo bedre.... dessuten er jeg mer interessert i å kjøpe meg en god bærbar (powerbook) før neste skoleår, siden en god bærbar vil mer enn nok holde til min bruk, i tillegg til at den er portabel... så, hvis jeg annonserer min pc på sider som finn.no etc, for 5500 og bud, vil det være godkjent fra HW.no folket? føler det er på tide å komme til en konklusjon på en grei pris for kjøper å selger... :)

Lenke til kommentar
vel ok... psuen ER en ny OCZ... tror den er på 400w elr noe sånt.... jeg ser meg nok nødt til å selge den, siden jeg sparer til en såkalt scooter da.. :love: og den koster 20000, har "bare" 11000 nå, så jo mer jeg får for pcen jo bedre.... dessuten er jeg mer interessert i å kjøpe meg en god bærbar (powerbook) før neste skoleår, siden en god bærbar vil mer enn nok holde til min bruk, i tillegg til at den er portabel... så, hvis jeg annonserer min pc på sider som finn.no etc, for 5500 og bud, vil det være godkjent fra HW.no folket? føler det er på tide å komme til en konklusjon på en grei pris for kjøper å selger... :)

gitt at du har en 17" lcd og original progamvare (windows inkl) er prisen du antyder ikke helt gal. men med kompiskopiert operativsystem og sjølbygg..glem det..da bør du bruke ett annet forum enn dette.. lykke til

Lenke til kommentar

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

 

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

  • Døme:
     
  • Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år
     
  • Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD
     
  • Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel
     

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

 

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Radeon9600XT mot at du poster 3 innlegg etter hverandre bumper du tråden, og i det omfanget her er det god nok grunn til å stenge tråden. Bruk p_edit.gif knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...