Gå til innhold

Priest på Arathor søker guild

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg er en Lvl 12 Human Priest på Arathor som søker Guild.

Jeg spiller ca 2-3 timer daglig, og leter etter likesinnede.

Jeg tok Shadow talent nå på 10th level, men skal respecce til holy så fort som mulig, ELSKER å heale.

noen som kunne tenke seg en member?

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første spørsmål er: Horde eller Alliance?

Er du Horde kan du kanskje joine Legion Of Kalimdor etterhvert. Kan ta litt tid ettersom det er flere folk i kø og guildleader ikke vil slippe inn mange om gangen.

Er ikke sikker da... Er ikke sikkert at han vil ha folk som er på din lvl (de fleste er 35-45 på guilden vår)

Skrevet

Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her :)

Skrevet
Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her :)

er nok Grendal fra Dom ja ;)

Skrevet

Aah, så utrolig kult :D Kom deg på Skullcrusher-serveren da (alliance), har fått med oss creatorene også i guilden vår ;) (/w Maragast)

Skrevet

Aah, så utrolig kult :D Kom deg på Skullcrusher-serveren da (alliance), har fått med oss creatorene også i guilden vår ;) (/w Maragast)

kult! da må jeg starte på nytt, men det er det jaggu verdt!

Hva heter guilden deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...