GRendal Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 (endret) hei, jeg er en Lvl 12 Human Priest på Arathor som søker Guild. Jeg spiller ca 2-3 timer daglig, og leter etter likesinnede. Jeg tok Shadow talent nå på 10th level, men skal respecce til holy så fort som mulig, ELSKER å heale. noen som kunne tenke seg en member? Endret 10. mars 2005 av GRendal
akarno Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Mitt første spørsmål er: Horde eller Alliance? Er du Horde kan du kanskje joine Legion Of Kalimdor etterhvert. Kan ta litt tid ettersom det er flere folk i kø og guildleader ikke vil slippe inn mange om gangen. Er ikke sikker da... Er ikke sikkert at han vil ha folk som er på din lvl (de fleste er 35-45 på guilden vår)
GRendal Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 er human da, dessverre får man nesten si i så måte takker for tilbudet likevel!
Jeremy Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her
GRendal Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her er nok Grendal fra Dom ja
Jeremy Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her er nok Grendal fra Dom ja Aah, så utrolig kult Kom deg på Skullcrusher-serveren da (alliance), har fått med oss creatorene også i guilden vår (/w Maragast)
GRendal Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Skrevet 10. mars 2005 Litt offtopic da, men er du samme Grendal fra Dawn of Myth? Hvis du er det, så kom til Skullcrusher-serveren istedenfor, vi har en del dom-spillere her er nok Grendal fra Dom ja Aah, så utrolig kult Kom deg på Skullcrusher-serveren da (alliance), har fått med oss creatorene også i guilden vår (/w Maragast) kult! da må jeg starte på nytt, men det er det jaggu verdt! Hva heter guilden deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå