panima Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hej Jeg har tidligere fået fantastiske råd her - så jeg prøver igen Jeg har netop solgt mit JVC-videokamera, da det filmede meget mørkt, hvor det var dæmpet/kunstig belysning. Nu vil jeg købe et nyt. Det skal ikke kunne andet end at filme rimeligt i sportshaller. Jeg har set andre rigtige gode optagelser, så jeg ved det kan lade sig gøre. Jeg filmer altid på stativ. Gode råd modtages med tak Endret 9. mars 2005 av panima
fishlake Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det finnes JVC-kameraer med lysstyrke f1.2, som burde egne seg ypperlig. Selv endte jeg opp med et Panasonic NV-GS400 som også gir bra bilder inne, men det er dyrt og tungt.
chma Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Er nesten så man kan si jo større jo bedre og dessverre dyrere. Ett hint om prisklasse hadde vært en idee... Panasonic Gs4000, Ag-dvc30, Ag-dvx 100 Sony Pd170 evnt vx2000/2100 Canon Xm2, Canon XL2/Xl1 Ikke tro allt man leser om lysfølsomhet i brosjyrer, kikk på feks. camcorderinfo.com de tester dette med egenskaper i lys og testene er realtivt bra(også forhandlere av dyrere videoutstyr går til en viss grad god for testene som blir gjort, til en viss grad da hvordan man opplever bilde og lyd er veldig personlig)
panima Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 :!: Jamen nu har jeg bestilt Panasonic nv-gs400 og håber, at det er ok Tak for hjælpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå