RedRocK Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Hei! Jeg har sett på en del workslogs, der ser jeg at de fleste bruker hovedkort brett! Må man bruke det til hjemmelagde kabinetter, eller kan man skru det på treplaten uten?? MVH.
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Du må ha noe som gir jording og overspenningsvern. Sats på plate!
Margarus Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 nej man trenger ikke noe av det. jordig det få man jo me jordings kablene inn til psu. jeg skrudde ett hovedkort rett på treplata på mit gamle tre kabinett. brukte slange til vannkjøling som "spacer" mellom hk å plata, klipte små biter å tredde skruen gjennom..
sigen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Det er ikke en must, men kjekt å ha kanskje? Ingen grunn til at du_må_ha det.
Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Du kan jo lage en selv, bare ta en metallplate og lag hull til spacerene
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Om du skal ha en litt uregelmessig casemod er det like greit å ta et stykke aluminum, legge HK over, markere i hulla å borre hull! Enkelt som bare det..
pelsdyret85 Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Du kan bruke et gammalt kabinett og for og gjøre det enkelt, bare skjer ut av den delen der hk skal stå, hvis du sjønna ka eg meina..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå