Gå til innhold

Hvor får man støvfilter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe Thermaltake Shark, men har lest at sidegrillen er et trekkplaster for hybelkaniner, og vil kjøpe meg et støvfilter.

Hvor får man kjøpt dette?

post-12-1110336796_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bestille støvfilter via nett. Gjør som Musty sier, dra på f.eks Rema 1000 og kjøp deg et par strømpebukser, eller spør din mor om hun har noen liggende. Velg og vrak. Mye billigere også.

Skrevet

Jeg vil tro at en bit av en svart strømpebukse vil se mye penere ut enn et tjukt støvfilter.

Klarer ikke helt å se det negative i en strømpebukse som støvfilter.

Skrevet

Ja det er jeg interessert i siden resten av kabisset er alu!

Hvor får man tak i det?

Men har ikke tenkt å sette vifter i da, siden jeg skal ha vannkjøling etter hvert, så tenkte mer på et filter uten plass til vifte.

Skrevet (endret)

Sjekk på www.elfa.se/no der har de store filtermatter 4 mm eller 20 mm (tror jeg). Har en del sånn her, og det funker som rakkern. Tenkte at jeg neste gang skal bruke den tykke versjonen. Matten kan klippes til, og er stor nok til å passe på shark-kabinettet. Vil anbefale dette, vaffal.

Red: her er link til filtermatten: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?vat=0&dok=173797.htm

Endret av baronKanon
Skrevet

Kan du se gjennom et støvfilter, virker det ikke! Hvorfor skal du se gjennom, da? Ikke vits det. Men med den tynne matten, kommer det i hvert fall lys gjennom. Nok en gang hva er poenget... :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...