Gå til innhold

jeg trenger virkelig hjelp!


Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt en brukt eizo flexscan t660i!!

jeg vet det er et beist. (men kjøpte billig)

 

jeg har hatt plenty over 100hz på den i mange oppløsninger..

 

nå formaterte jeg og la inn alt på nytt igjen og det nytter ikke .. jeg prøvd alt.. det funker ikke???

noen måte å få den til 100hz og mer ??

 

jeg bruker WinME...så refresh rate fix funker ikke..

 

jeg har hørt om andre programmer en powerstrip som man kan stille inn hz med.. men powerstrik funker ikke..

 

jeg gråter her,, kjøpt meg gf4 4200 så skal jeg liksom sitte med sperre på 60 htz i alle oppløsninger.. han prøver seg liksom med at max refresh rate er 85 i 640 oppløsningen.. og det synes jeg er bullshit for en 20" skjerm selv om den er fra 1800 brødmangel...

 

Noen som kan hjelpe en nerd i nød??

 

Hilsen ersvalla på gråten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Du bruker WinMe. Det er å be om trøbbel. Jeg driver med datasupport ovenfor private og legger ofte inn win 2000 pro Norsk ved slike tilfeller og vips, problemet eller problemene er løst.... Win Me skulle aldri vært solgt til andre enn spillentusiaster. Til dere som har slike problemer og har Win Me. Gå til anskaffelse av Win2000 pro. Problemene løser seg ofte selv eller kan da løses på en enkel måte. Dette grunnet større kompabilitet og mye bedre stabilitet. WinXp er ikke å anbefale grunnet en del feil og masse tunge applikasjoner en vanlig bruker ikke trenger. I dag er Win98se og win200pro Norsk de to operativsystemer som fungerer best. 98 på mindre maskiner og 2000 på større. ( over og under 800 grensen ).

Tips. Oppdaterte drivere er en selvfølge....

Lenke til kommentar

Du må sjekke at du har lagt inn drivere for skjermen, hvis ikke tror maskinen at du kun har en standard VGA-skjerm og gir kun 60Hz.

Under egenskaper for skjerm, skal det stå "Plug and Play skjerm på GF4...".

Sålenge det står "Plug and play" kan du stille på oppfriskningsfrekvensen.

 

Arcade

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...