Gå til innhold

Skifte våpen med scrollhjulet


Anbefalte innlegg

du skriver feil

Nei, for jeg kopierte det herifra og limte det inn i consolen, så det kan ikke vært skrivefeil.

bruk kun små bokstaver

 

hud_fastswitch 1

 

 

edit: my bad, trodde det fremdeles gjaldt CS:S som emnet omhandlet i utgangspunktet

Endret av Frikky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du skriver feil

Nei, for jeg kopierte det herifra og limte det inn i consolen, så det kan ikke vært skrivefeil.

bruk kun små bokstaver

 

hud_fastswitch 1

Har prøvd det og, men den gule menyen kommer allikevel når jeg bruker scrollen til og velge våpen og jeg må trykke en ekstra gang for og velge det.

Lenke til kommentar
Hvis du har 1.6 er det bare å skrive hud_f da kommer det automatisk i consolen så trykker du bare piltast ned å på 1 og så enter!

 

Hvis ikke er det noe galt med spillet ditt!

Har såklart prøvd det. Men allikevel funker det ikke hos meg.

 

Noen sier at det ikke funker til CS 1.6. Til dere som sier hvordan jeg skal ta den gule menyen vekk: Har dere tatt den vekk i 1.6?

 

Det er ikke der når jeg trykker 1,2 osv for å skifte våpen. Men bare ved scrolling så er det der.

 

EDIT: Hvis det er noe galt med spillet mitt så har jeg rett til og få et nytt eller pengene tilbake da. Jeg har Half-Life 2 Silver Pack.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Altså vil du ha noe annet enn våpenvalg når du scroller? Jeg tror nok ikke du kan kreve pengene tilbake for det. Sånn er det med alle, med mindre de har bindet MWHEELUP og MWHEELDOWN til f.eks slot3 eller +jump o.l.

 

Med andre ord spillet er helt i orden, hud_fastswitch fjerner ikke weaponswitch huden når du scroller... Skjønner du ikke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...