Josh! Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg bruker Opera 7.54 og jeg bruker også Hotmail. Men i det siste har jeg ikke kommet meg inn på hotmail-sidene i Opera, når jeg går inn på www.hotmail.com får jeg denne feilmeldingen: Server Error in '/' Application. Runtime Error Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off". <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration> Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL. <!-- Web.Config Configuration File --> <configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration> Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Det funker i IE.
Mathiasman Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Merkelig, fungerer helt fint her. Bruker Opera 7.54u2, bruk MSN Messenger så slipper du å gå inn på mailen derfra. Eventuelt bruk Mozilla Firefox
baremegigjen Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg bruker opera 8 beta, og hotmailen fungerer fint den. En ting jeg lurer litt på. Når det kommer opp (i messenger) at jeg har fått ny mail, trykker jeg på denne meldingen. Da spretter IE opp og gir meg hotmail via den. Skulle gjerne sett at det kom i Opera istedenfor... Noen som vet hva som hjelper ?? edit: skriveleif Endret 15. mars 2005 av baremegigjen
ingveh Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Har opplevd samme problemet. Bruker ikke hotmail lengre, men jeg brukte denne lenken da jeg skulle logge inn. www.hotmail.com ville ikke virke, og jeg fikk den samme erroren
Howiey Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg får opp den samme feilmeldingen hver gang jeg går inn på www.hotmail.com med opera. Vedlegg er skjermbilde av feilmelding... Endret 16. mars 2005 av cola_boy
JosteinS Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 jeg har samme problem på en maskin jeg ikke bruker så mye, den har følgende versjon av Opera: Version 7.54 Build 3869 på den maskinen jeg bruker mest virker hotmail normalt, på denne maskinen bruker jeg denne versjonen av Opera: Version 7.54u1 Build 3918 ser ut til at det bare er å oppgradere til en nyere utgave av 7.54 eller 8.0 beta, enklere enn å forsøke å finne en annnen løsning...
Josh! Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 på den maskinen jeg bruker mest virker hotmail normalt, på denne maskinen bruker jeg denne versjonen av Opera:Version 7.54u1 Build 3918 ser ut til at det bare er å oppgradere til en nyere utgave av 7.54 eller 8.0 beta, enklere enn å forsøke å finne en annnen løsning... Jeg har oppgradert til den nyeste versjonen av Opera (ikke 8.0 Beta, men 7.54u2), men det virker ikke likevel.
Heimen Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg bruker opera 8. beta2 og problemet er der for meg. Jeg kommer ikke inn på www.hotmail.com
howzer Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Du har definert mer enn ett språk for nettsider i Preferences. Hotmail takler ikke den standard HTTP-headeren Opera sender når du har mer enn ett språk, så den dør på seg.
Josh! Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 Du har definert mer enn ett språk for nettsider i Preferences. Hotmail takler ikke den standard HTTP-headeren Opera sender når du har mer enn ett språk, så den dør på seg. Takk!! Det funka!!
Howiey Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Du har definert mer enn ett språk for nettsider i Preferences. Hotmail takler ikke den standard HTTP-headeren Opera sender når du har mer enn ett språk, så den dør på seg. Takk!! Det funka!! det funka på meg og! drit bra! thanx, hkm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå