Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Kan vi ikke ha en tråd der vi stadig oppdaterer folk når det kommer nyere versjoner av UI's og/eller nye ting? Fordi nå får jeg fanden med ikke lagt inn cosmos etter at jeg fjernet det for å prøve å unngå 13 feil og en ape! Jeg blir så sur at jeg får lyst til å kaste ei gammel tante på elva! Kan noen sende url til hva man må ha for tida? Og fortelle hvordan man får fjernet det _helt_ for så å installerer det igjen?! Takk ;_;
Omar Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Personlige digger jeg CT-Mod og Nurfed sitt UI. Nurfed kan lastes ned på www.nurfed.com Jeg husker ikke url til CT-Mod, men ta et søk på google.
ArchEnemY Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Denne sia er helt genial Finner du ikke det du leiter etter der........ja da..........veit egentli ikke hva, men det er ihvertfall nok å henge fingra i der. En ting som det har vært smart er å laste ned noe som heter WoWToc. finner det på den linken der. MEN! den har ikke blitt oppdatert siden siste patchen, men du kan jo stikke innom å sjekke ut hva det er og om den har blitt oppdatert. ihvertfall veldig handy greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå