Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Problemet begynte i dag, da jeg satt meg ned og skulle spille. Jeg har 8mbit fra lokal leverandør og har ikke hatt disse problemene før. Har lest litt om dette på nett og det er fler som har samme problem, men ikke fått noe fornuftige svar. Noen som opplever det samme? 2000 ping er ikke spillbart.. edit: over 5000 i latency Endret 8. mars 2005 av Chris88
Kyppre Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Jeg har faktisk akkuratt det samme problemet selv. Jeg har også en 8mbit linje, men dataen liker fortsatt å lagge som faen i wow. Ligger på alt fra 60-8000 i ping. Tror det har "noe" å gjøre med at det trådløse nettverks kortet mitt eller routern ikke liker den andre parten.... Har flere dataer på nettverket som ikke har noe som helst problem, men på andre trådløse nettverk har ikke min noe problem... aaaargh
Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 (endret) Jeg har måttet ta ut min SMC for å få spille stabilt, ellers så får jeg bare "Disconnected from server". Har aldri vært borti dette før. Tok bare kontakten fra WAN porten i smc'en til LAN porten i pc'n, har fungert greit før. Fatter ikke hva som skjer her. Edit: Ble litt skeptisk nå, kom over noe som heter "Speedmanager" og "Aconti" med samme ikon i start menyen. Virus/spyware? Skal finne ut av dette. Endret 8. mars 2005 av Chris88
Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor poster du her da? Har du samme problem? Du skjekker pingen ved å se på den lille fargede sylinderformede tingen nede i høyre hjørne. Grønn - bra ping gul - middels bra ping rød - elendig ping Har fortsatt ikke funnet ut hva problemet er, men det er i alle fall utrolig frustrerende. Merkelig, skjedde bare i dag når jeg kom hjem. Konstant rød her, får ikke gjort noe.
.V. Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Har akkurat samme problem, samme har en kompis. Tviler på at det er lokale problemer for å si det sånn....
Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Da vil jeg oppfordre dere til å følge med på Wow - blizzard sine forumer å se om dere finner en løsning på dette. Selv søker jeg og leter rundt etter løsninger selv, kan være greit å ha flere som leter.
Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 En av våre utenlandsleverandører har problemer med sitt nett i hele Europa, noe som gjør at en rekke utenlandske destinasjoner er svært trege. Feilretting pågår. Fra Mimer.no
.V. Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) En av våre utenlandsleverandører har problemer med sitt nett i hele Europa, noe som gjør at en rekke utenlandske destinasjoner er svært trege. Feilretting pågår. Fra Mimer.no Snart på tide det blir fikset her, jeg vil spille WoW!!!!!11111111111111oneoneone Edit: "utenlandsleverandør", vil det si Telenor eller de som kommer "før i kjeden", altså de som styrer linja mellom Europa og Norge? Endret 8. mars 2005 av E-Ton
Prizefighter Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 Er nok ikke telenor, da det er ikke bare vi i norge som har problemer med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå