graks Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 jeg har begynnt og spille farcry på nytt,og synes spillet er utrulig bra forsatt 1 år etter det kom ut.bortsett fra utrulig bra grafikk,så er det ai i farcry som jeg synes er kjempe bra.har ikke vært borti bedre ai i noe fps.hl2 er det spillet som kommer nærmest. det er mange fps som blir ødelagt av dårlig ai spill som redfaction2 og c&c renegade for og ta noen eksempler. en god ai er utrulig viktig i et fps,vist ikke blir ikke spillet noe bra. håper at bare ay fps spill i 2005 følger opp den gode trenden som farcry og hl2 satt i 2004. min top3 liste: 1.farcry 2.hl2 3.sof2
The Very End Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Helt enig, Farcry AÌ`en er noe av det kuleste jeg har sett. En gang så en AI meg, så forsvant han bak en stein, jeg tenkte som så, la den dusten bare stå bal steinen jeg gir jo blanke.. Så svømte jeg ut på en øy å snipa forskjellig folk som jeg skulle, men så plutselig står han ene AI`en som så meg bak meg, og skyter meg nesten til døde - bare flaks at jeg fikk snudd meg og skutt han så raskt. Det var helt sjukt, AI `en hadde lusket seg bak meg, svømt ut OG INN PÅ BAKSIDA av øyajeg var på,og sneket seg lydløst inn på meg, dette var utrolig syns jeg! :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå