figure_02 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 hei har hørt folk snakke om en exp.pack til ringenes herre spillet: kampen om midgard(bfme) det sto visst i pc gaming world, noen som har noe fakta om dette? jeg skjønner ikke helt hva de skal med en exp.pack, jeg mener, hva skal de liksom gjøre? ny storie? da blir det jo ikke ringenes herre lenger, fler units? ikke da heller...hvis det er bare for å tjene penger syns jeg de ødelegger tolkiens verden helt og holdent.....hva mener dere?
figure_02 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 "De driter seg ut hvis de forsøker noe svada. Vi trenger ikke ex-pack her. Tolkien skrev om M-E som en saga, en norrøn virkelighet. En kamp som hadde funnet sted. Man tukler ikke med dette gjennomførte verket. Man kan sammenligne det med å lage spill om bibelen og tilføre flere helter, to jesuser og slik. Forskjellen på kristne og "Tolkianere" er at sistnevnte tross alt har bena trygt plantet på jorden Det blir som å legge til tekst og personer i Ibsens stykker for å gjøre det mer interessant, fordi man ikke forstår storheten i det. Uansett kan slike ting ødelegge verket som en mastodont i den literære verden. Ødelegge framtidens preferanser som gjør dette til en historie som mangler sidestykke. Dette skal ikke mishandles og gjøres narr av. Ser med gru frem til denne ex-packen." disse sanne ordene sa Dinsdale i denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå