Gå til innhold

ATI radeon 9700 256 vs pci e X700 128 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du mobility, som i laptop? det er vel 9700 som er blant topp korta for laptop. man kan ikke sammenligne disse dierkte mot de nyeste stasjonære siden ingen annen hardware er lik mellom en laptop og stasjonær... Ytelsen er vel under 9800 for stasjonær tipper jeg.

Lenke til kommentar
Mener du mobility, som i laptop? det er vel 9700 som er blant topp korta for laptop. man kan ikke sammenligne disse dierkte mot de nyeste stasjonære siden ingen annen hardware er lik mellom en laptop og stasjonær... Ytelsen er vel under 9800 for stasjonær tipper jeg.

Du får jo X600,700 og 800 i laptoper idag da. Er vel X800 som er toppkortet idag tror jeg....

Lenke til kommentar

Bærbare pc'r med den nye sonoma platformen med et av disse brikkesettene:

Mobile Intel® 915GM Express Chipset eller Mobile Intel® 915PM Express Chipset

 

Disse brikkesettene støtter PCIe baserte grafikkkort. Disse grafikkkortene er utskiftbare. ati mobility radeon x300, x600, x700 og x800 pluss nvidia go6800, ++

 

Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse grafikkkorta?'

 

Vet ikke hvor lett det er å bytte ut men det er i alle fall mulig.

Lenke til kommentar
Bærbare pc'r med den nye sonoma platformen med et av disse brikkesettene: Mobile Intel® 915GM Express Chipset eller Mobile Intel® 915PM Express Chipset

 

Disse brikkesettene støtter PCIe baserte grafikkkort. Disse grafikkkortene er utskiftbare. ati mobility radeon x300, x600, x700 og x800 pluss nvidia go6800, ++

 

Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse grafikkkorta?'

 

Vet ikke hvor lett det er å bytte ut men det er i alle fall mulig.

For ca. hundrede gang... Hvorvidt grafikkortet i en bærbar kan byttes ut har ingen ting å gjøre med brikkesettet eller med PCI Express i seg selv.

 

Les dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...