Curtis Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er det noen som har forsøkt denne Ser ut til at det er en fullverdig versjon av Office 2003. Eller er det noen begrensinger i forhold til en "Kjøpe" versjon ?
miCro Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Use the full version of Office Standard Edition 2003 and see how easy it is to be more productive—whether you're at a large enterprise, small business, or at home. Den eneste begrensningen er i følge denne at programmet ikke vil fungere i mer enn 60 dager.
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hva om noen stiller klokken på pcen sin(til f.eks. år 2100), installerer office og så stiller klokken tilbake. Vil office fungere i mange år? Eller er den så "smart" at den finner ut at det er mer enn 60 dager igjen?
Dell_Inspiron Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hva om noen stiller klokken på pcen sin(til f.eks. år 2100), installerer office og så stiller klokken tilbake. Vil office fungere i mange år? Eller er den så "smart" at den finner ut at det er mer enn 60 dager igjen? Hvis du stiller klokka, vil de fleste programmene som er laget i dag slutte å virke. Prøveversjoner altså. Men teoretisk kan man alltids gå inn i registeret.
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hva om noen stiller klokken på pcen sin(til f.eks. år 2100), installerer office og så stiller klokken tilbake. Vil office fungere i mange år? Eller er den så "smart" at den finner ut at det er mer enn 60 dager igjen? Hvis du stiller klokka, vil de fleste programmene som er laget i dag slutte å virke. Prøveversjoner altså. Men teoretisk kan man alltids gå inn i registeret. Selfølgelig vil da andre prøveversjoner slutte å virke. Og enkelte datoer kan redigeres i registeret. Men har noen testet dette med ms office? (Personlig vil jeg anbefale open office)
Dell_Inspiron Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Selfølgelig vil da andre prøveversjoner slutte å virke. Og enkelte datoer kan redigeres i registeret. Men har noen testet dette med ms office? (Personlig vil jeg anbefale open office) Jepp, OpenOffice 2.0 er helt topp. Den kan du prøve gratis så lenge du vil også .
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Selfølgelig vil da andre prøveversjoner slutte å virke. Og enkelte datoer kan redigeres i registeret. Men har noen testet dette med ms office? (Personlig vil jeg anbefale open office) Jepp, OpenOffice 2.0 er helt topp. Den kan du prøve gratis så lenge du vil også . Litt off topic, men hvordan er betaen av oo2.0?
Dell_Inspiron Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Litt off topic, men hvordan er betaen av oo2.0? Et stort steg fra 1.X. Raskere, lekrere design og mer "feauteres" som det heter på godt norsk. Noen buger er det jo, i.o.m. at det er en beta, men i det store og det hele fungerer den veldig bra for min del.
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg tror jeg holder meg til OpenOffice 1.1.3 inntill 2.0 kommer i fullversjon(ikke beta). OpenOffice anbefales på det sterkeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå